برای مقابله با رژیم صهیونیستی نیاز به اتحاد و همدلی در جهان اسلام است

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی گفت: برای مقابله با رژیم صهیونیستی نیاز به اتحاد و همدلی در جهان اسلام است.

به گزارش ایسکانیوز، حجت الاسلام نصرالله پژمانفر صبح جمعه در حاشیه راهپیمایی روز قدس در جمع خبرنگاران اظهارکرد:امروز شرایط جهان اسلام نسبت به گذشته تفاوت دارد زیرا روزی در جنگ ۶ روزه اسرائیل اعراب را شکست دارد زیرا اعتقادی در مبارزه وجود نداشت اما امروز مبارزه با رژیم صهیونیستی با اعتقاد انجام می شود که نتیجه آن پیروزی خواهد بود.

وی افزود: رژیم کودک کش اسرائیل به هیچ معاهده بین المللی پایبند نیست و حتی به امدادگران که با لباس مخصوص مشغول کمک به مجروحان است حمله می کند و آنها را به شهادت می رساند.

نائب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: امروز آبروی جمهوری اسلامی ایران را حضور پرشور ملت ایران در راهپیمایی همچون گذشته حفظ خواهند کرد و ما موضوع قدس را هیچگاه فراموش نخواهیم کرد.

پژمانفر بیان کرد: برای مقابله با رژیم صهیونیستی نیاز به اتحاد و همدلی در جهان اسلام داریم تا بتوانیم این غده سرطانی را از بین ببریم و البته دشمن نیز بیکار ننشته و با ایجاد گروه ها تروریستی و همکاری برخی سران کشورهای عربی به دنبال ایجاد تفرقه میان مسلمانان است.

وی اظهارکرد: جمهوری اسلامی ایران به عنوان یک راهبرد اساسی موضوع رهایی فلسطین از چنگال صهیونیست ها را دنبال می کند و در این مسیر ایجاد اتحاد بین مسلمان برای مقابله با اسرائیل با قوت دنبال می شود.

نماینده مشهد در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: امروز خوشبختانه روز قدس به یک جریان فرهنگی در دنیا تبدیل شده و هیچ کجای دنیا وجود ندارد که در آن راهپیمایی حمایت از مردم مظلوم فلسطین برگزار نشود.

پژمانفر گفت: حمایت از مردم مظلوم فلسطین تنها یک شعار در راهپیمایی نیست و به اعتقاد مردم ایران تبدیل شده که حتی در دعاهای روزانه خود نابودی رژیم صهیونیستی را از خداوند درخواست می کنند.

وی گفت: اینکه مردم با همه عواطف در راهپیمایی روز قدس مشارکت می کند نشان از عمق پیدا کردن مبارزه با اسرائیل است که تنها مختص مرزهای ما نیست و در دنیا نیز فراگیر شده است.

پژمانفر تاکید کرد: جمعیتی از مسیحیان، برخی یهودیان و دیگر ادیان در کشورهای مختلف نیز از مردم مظلوم فلسطین حمایت می کنند و باید تاکید کرد پیروزی نهایی تنها با ایستادگی و استقامت در مقاومت محقق می شود.

نماینده مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: نابودی رژیم اشغالگر قدس دیگر یک شعار نیست و مردم دنیا به آن فکر می کنند و در انتظار تحقق این مهم هستند. البته باید هوشیار بود و به توطئه دشمن در مذاکره برای حل مشکلات گرفتار نشویم.

901

کد خبر: 954418

وب گردی

وب گردی