همکاری‌های علمی و آموزشی میان آلمان و دانشگاه شهید چمران اهواز

عضو هیات موسس انجمن آموزش و توسعه منابع انسانی ایران از توسعه همکاری های مشترک دانشگاه چمران با سازمان‌های علمی و دانشگاهی در آلمان خبرداد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از وزارت علوم ، دکتر مهرعلی‌زاده عضو هیات موسس انجمن آموزش و توسعه منابع انسانی ایران در نخستین نشست تشکیل میز همکاری‌های علمی و آموزشی آلمان در دانشگاه شهید چمران اهواز، گفت: شناسایی ظرفیت‌های علمی کشور آلمان برای بهره مندی جامعه دانشگاهی در زمینه آموزشی و پژوهشی از اهداف تشکیل این میز است و هریک از اعضای کارگروهی که در این زمینه تشکیل شده اند، موظف هستند طبق تقسیم‌بندی انجام شده به شناسایی و احصای این ظرفیت‌ها بپردازند.

وی درادامه افزود: پس از شناسایی ظرفیت‌های همکاری با کشور آلمان، با همکاری دفتر روابط بین الملل دانشگاه شهید چمران مکاتباتی را برای توسعه همکاری های مشترک با سازمان‌های علمی و دانشگاه‌های مورد نظر در کشور آلمان خواهیم پرداخت.

در ادامه این نشست، شیوه‌های مختلف ایجاد ارتباط با دفتر موسسه تبادلات آکادمیک آلمان در تهران و سایر سازمان‌های علمی این کشور مورد بررسی قرار گرفت و اعضای کارگروه تجربیات خود را در اختیار یکدیگر قرار دادند تا مسایل و مشکلات پیش رو مورد بررسی قرار بگیرد.

درنخستین جلسه کارگروه همکاری با کشور آلمان اعضای این کارگروه شامل دکتر لویمی، دکتر مهرعلی‌زاده، دکتر احدی، دکتر پورکاسب، دکتر تمثیلیان، دکتر صادقیان، دکتر جلودار از اعضای هیئت علمی های این دانشگاه شهید چمران اهواز بودند که مقطعی از تحصیل خود را در کشور آلمان گذرانده اند.

گفتنی است ،مدیر دفتر همکارهای روابط بین الملل دانشگاه شهید چمران اهواز در بهمن ماه 95 از بین المللی شدن این دانشگاه با مشارکت سه دانشگاه اروپایی خبر داده بود.

کد خبر: 954454

وب گردی

وب گردی