کی‌روش: در سخت ترین گروه قرار داریم/ اهدافمان تغییر نمی‌کند

سرمربی تیم ملی ایران در مصاحبه با سایت AFC گفت: گروه ما سخت ترین گروه جام جهانی است، با این وجود اهدافمان تغییر نمی‌کند.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا، گزارشی را با عنوان «سخت است اما برای ایران غیرممکن نیست» کمتر از یک هفته مانده به آغاز مسابقات جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه درباره ایران نوشته است.

AFC در گزارش خود نوشت: تیم ملی ایران در جام جهانی در یکی از سخت ترین گروه ها قرار دارد اما این باعث نمی شود که کی روش و بازیکنانش اهدافشان را تغییر دهند. ایران برای پنجمین بار در جام جهانی حضور پیدا کرده است ولی در هیچ کدام از آنها موفق به صعود از مرحله گروهی نشده است اما آنها در روسیه به دنبال این هستند تا وضعیتشان را بهتر کنند. ایران پنجشنبه گذشته در آخرین رده بندی فیفا جایگاه اول آسیا را از دست داد اما می تواند این جایگاه را با عملکرد خوب در جام جهانی پس بگیرد.

در ادامه این گزارش حرف های کی روش نقل شد که گفت: این واقعیت است که گروه ما سخت ترین گروه جام جهانی است با این وجود این باعث نمی شود اهدافمان را تغییر دهیم و هوادارانمان را نا امید کنیم.

همچنین پژمان منتظری، مدافع تیم ملی فوتبال ایران گفت: در دوره قبل جام جهانی ما بازیکنان باتجربه زیادی در ترکیب تیم داشتیم ولی در این دوره تیم ما جوان تر است و عزم اراده دارند تا نشان دهند ایران می تواند مقابل بهترین تیم های دنیا خوب ظاهر شود.

604

کد خبر: 954491

وب گردی

وب گردی