پیکر دو شهید مرزبانی حادثه سردشت در اردبیل تشییع شد

پیکر پاک دو شهید مرزبانی در غرب کشور و در منطقه عمومی سردشت در شهرهای اردبیل و بیله سوار تشییع و به خاک سپرده شد.

به گزارش ایسکانیوز، پیکر پاک شهید محبوب قربانی جبه دار و شهید یوسف پیران که شامگاه سه شنبه در درگیری با گروه های تکفیری در منطقه سردشت به شهادت رسیدند، امروز جمعه در اردبیل و بیله سوار تشییع شد.

مردم اردبیل و بیله سوار بعد از نماز جمعه امروز با شکوه هرچه تمام تر پیکر دو شهید حادثه سردشت را بر روی دستان خود از مقابل مصلای این دو شهر تشییع کردند.

پیکر شهید محبوب قربانی پس از تشییع در شهر اردبیل به روستای جبه دار در ۱۰ کیلومتری مرکز استان منتقل و با حضور اهالی این روستا به خاک سپرده شد.

پیکر شهید یوسف پیران نیز با حضور باشکوه و گسترده مردم نمازگزار و روزه دار بیله سوار و روستای فولادلو از توابع این شهرستان تسییع شد.

مشایعت کنندگان پیکر شهدا در این مراسم ضمن تجدید عهد با آرمان های نظام جمهوری اسلامی و نیز شهدای هشت سال دفاع مقدس، بر لزوم تداوم راه شهدا تاکید کردند.

در مراسم تشییع پیکر این شهدای مرزبانی اقشار مختلف مردم بویژه خانواده های شهدا و ایثارگران و مسئولان کشوری و لشکری استان و نیز همرزمان این شهدا حضور داشتند.

گفتنی است شهیدان محبوب قربانی جبه دار و یوسف پیران در درگیری سه شنبه شب مرزبانان نیروی انتظامی با اشرار در منطقه عمومی سردشت به شهادت رسیدند.

این درگیری ساعت ۲۳ سه‌شنبه ۱۵ خرداد در هنگ مرزی سردشت گروهان بیوران، برجک کانی سیو رخ داد.

901

کد خبر: 954505

وب گردی

وب گردی