با تدبیر مقام معظم رهبری داعش در سوریه نابود شد

نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه با تدبیر مقام معظم رهبری داعش در سوریه نابود شد، گفت: امروز صهیونیست جهانی بعد از 40 سال در ناامنی به سر می برد و براساس آمار دانشجویان منطقه صهیونیست به خاطر غاصب بودن دولتشان در حال عزیمت به دیگر کشورها هستند.

به گزارش ایسکانیوز، اکبر رنجبرزاده در سخنرانی مراسم راهپیمایی روز قدس شهرستان اسدآباد، اظهار کرد: مسئولانی که در تجمع ثروت و قدرت و در خلاف جهت مردم و فراموشی مردم گام بر می‌دارند باید سختگیرانه ترین اقدامات علیه آنان انجام شود و به کنار بروند چرا که این مسئولان خائن بوده و به شهدا و ملت پشت کرده‌اند و نباید مسئولیت داشته باشند.

وی در ادامه با اشاره به روز قدس تصریح کرد: امام راحل در کمتر از یکسال از شکل گیری نظام جمهوری اسلامی با تدبیر و دور اندیشی خود 3 مسیر روشن را در پیش روی ملت ایران اسلامی قرار دادند که روز قدس و نفرت از صهیونیست یکی از این سه مسیر بوده است.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی افزود: راه ماندگاری نظام جمهوری اسلامی با راه احیاء اسلام پیوند خورده و راه زنده ماندن جمهوری اسلامی در اجرای حکومت اسلامی در ممالک اسلامی است و ادامه حیات آن نیازمند شکل گرفتن حکومت اسلامی در جهان خواهد بود.

رنجبرزاده با اشاره به اینکه اگر در 40 سال از عمر گران‌بهای نظام جمهوری اسلامی بیدار نبودیم اسرائیل ما را زمین گیر کرده بود، خاطرنشان کرد: این غده سرطانی در پیکره جهان اسلام ریشه دوانده و ساکت نخواهد ماند و می بینیم با شعار از نیل تا فرات امروز در آل سعود و بحرین نفوذ کرده و خطر آن از کشورگشایی بیشتر است و اگر تفکرات امام راحل نبود که حامی مظلوم باشیم ما نیز در مقابل مستکبرین سقوط کرده بودیم.

وی با بیان اینکه امروز آل سعود و صهیونیست دست در دست هم برای اینکه اسلام را محو کنند بیت المقدس را تسخیر و به اجانب سپرده اند، گفت: اگر بیدار نباشیم و هسته مقاومت را تشکیل ندهیم از اسلام چیزی باقی نخواهد ماند و داعش روی سینه ملت خواهد نشست.

رنجبرزاده اظهار کرد: عزت امروز خود را به برکت ولایت داریم و به واسطه ولایت و رهبری حلقه محاصره بر دور صهیونیست این غده سرطانی تنگ تر شده و نفسش را به شماره انداخته است.

وی با تاکید بر اینکه با تدبیر مقام معظم رهبری داعش در سوریه نابود شد، اضافه کرد: امروز صهیونیست جهانی بعد از 40 سال در ناامنی به سر می برد و براساس آمار دانشجویان منطقه صهیونیست به خاطر غاصب بودن دولتشان در حال عزیمت به دیگر کشورها هستند.

رنجبرزاده با اشاره به اینکه صهیونیست به جغرافیای فلسطین بسنده نخواهد کرد، گفت: آنان می خواهند اسلام را زیر چتر خود قرار دهند اما اسلام دین مبین پروردگار بوده و نگهدارنده آن خداست و ما با تمام قدرت تا نابودی اسرائیل ایستاده ایم.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در ادامه اعلام کرد: به گمان رئیس جمهور آمریکا انتقال سفارت آمریکا از تل آویو به بیت المقدس موجب رعب و وحشت مسلمانان منطقه خواهد شد و این در حالیست که این اقدام آغاز نابودی آمریکا و بیداری هر چه بیشتر ملت های مسلمان منطقه و آزاده جهان خواهد شد و این حرکت های صهیونیستی و آمریکایی در فلسطین اقتدار ایران اسلامی را دوچندان کرده و آمریکا را به حاشیه می راند.

رنجبرزاده با بیان اینکه آمریکا جدای از امکانات و تجهیزات بالای نظامی ایران، از ملت و دانشمندان و رهبر ایران اسلامی در حمله به کشور ما می هراسد، تصریح کرد: امروز ما به موشک های خود نمی بالیم و وابسته نیستیم بلکه به دانشمندان هسته ای و نظامی و حضور ملت ایران در تمام عرصه ها می بالیم و این امر ما را کفایت می کند هر چند که توان موشک های نظامی ما در با خاک یکسان کردن مقرر داعشیان به جهانیان ثابت شد.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در ادامه با بیان اینکه آمریکا منفورترین و ناقض ترین ناقض حقوق بین الملل در جهان است، گفت: آمریکا با خروج از برجام سعی برآن داشت تا در داخل کشور ایران اسلامی تفرقه و و اختلاف و شکاف ایجاد کند در حالیکه چتر ولایت فقیه همواره مانع شکاف در کشور اسلامی بوده و بیش از گذشته فهمیدیم که ذره ای از دشمن به ما خیر نخواهد رسید.

رنجبرزاده با اشاره به اینکه در برجام بدعهدی و پایبند نبودن آمریکا به تعهداتش به جهانیان ثابت شد، خاطرنشان کرد: آمریکا با خروج از برجام آبروی خود را به حراج گذاشت و در جهان خود را به چالش کشید.

901

کد خبر: 954511

وب گردی

وب گردی