بیرانوند: می‌خواهیم در جاکارتا تاریخ‌سازی کنیم/ از شفاف‌سازی کمیته المپیک تشکر می‌کنم

دبیر فدراسیون وزنه‌برداری گفت: برنامه داریم برای اولین بار در تاریخ فدراسیون وزنه برداری بعد از انقلاب شکوهمند اسلامی بتوانیم بیش از یک مدال طلا در این رقابت ها کسب کرده و تاریخ‌سازی کنیم.

محسن بیرانوند در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، در مورد وضعیت تیم ملی وزنه برداری پیش از اعزام به بازی های آسیایی 2018 جاکارتا اظهار داشت: بازی های آسیایی 2018 اندونزی در 7 وزن برگزار می شود و تیم ملی وزنه برداری ایران در تمام این اوزان، نماینده خواهد داشت. برنامه داریم برای اولین بار در تاریخ فدراسیون وزنه برداری بعد از انقلاب شکوهمند اسلامی بتوانیم بیش از یک مدال طلا در این رقابت ها کسب کرده و تاریخ‌سازی کنیم.

وی ادامه داد: با توجه به اهمیتی که بازی های آسیایی برای جامعه ورزش ایران دارد، هدف ما کسب چند مدال طلا و افتخارآفرینی برای کشور عزیزمان است. خوشبخانه ورزشکاران ما از آمادگی بسیار بالایی برخوردارند و هم اکنون اردوی تیم ملی بزرگسالان در مجموعه ورزشی آزادی ادامه دارد.

دبیر فدراسیون وزنه برداری تصریح کرد: ما از اسفند ماه برنامه ریزی گسترده ای انجام داده ایم و ورزشکاران خود را به اردوهای مختلف فرستاده ایم تا ضمن موفقیت در بازی های آسیایی بتوانیم از عنوان قهرمانی جهان خود دفاع کنیم و اتفاقی که سال گذشته رخ داد را دوباره رقم بزنیم.

بیرانوند در پایان گفت: جا دارد تشکر ویژه ای از شفاف سازی کمیته ملی المپیک برای واریز بودجه فدراسیون ها داشته باشم. هیأت های استانی هم در جای جای ایران عزیز زحمت می کشند و موجب پیشرفت وزنه برداری ایران می شوند که از آنها هم ممنونم.

604

کد خبر: 954585

وب گردی

وب گردی