کارگروه اقتصاد مقاومتی نقش مهمی برای شورای برنامه‌ریزی استان کرمانشاه است

استاندار کرمانشاه با اشاره به اینکه کارگروه اقتصاد مقاومتی یک نقش بسیار مهم و تصمیم‌ساز برای شورای برنامه‌ریزی استان دارد گفت: نشست‌های آن باید به شکلی پویا و مستمر برگزار شود.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی استانداری کرمانشاه، هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه صبح امروز شنبه 19 خرداد ماه در نشست شو‌رای برنامه‌ریزی استان اظهار داشت: شورای برنامه‌ریزی موتور محرکه توسعه استان است که سکان آن را سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان برعهده دارد.

وی عنوان کرد: با توجه به شرایط دشوار استان در حوزه اقتصاد و اشتغال، انتظار می‌رود سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی تحرک بیشتری از خود نشان داده و شتاب بیشتری به فعالیت‌های خود ببخشد.

بازوند با اشاره به اینکه کارگروه اقتصاد مقاومتی یک نقش بسیار مهم و تصمیم‌ساز برای شورای برنامه‌ریزی استان دارد گفت: نشست‌های آن باید به شکلی پویا و مستمر برگزار شود.

وی با بیان اینکه اعتبارات استانی باید بر مبنای اولویت‌ها و مشکلات استان توزیع شود و از توزیع سلیقه‌ای در این زمینه خودداری کرد افزود: بیکاری مشکل اصلی استان است و اعتبارات باید با محوریت بهبود وضعیت این حوزه توزیع شود.

استاندار کرمانشاه بیان کرد: اقتصاد مقاومتی یک راهبرد راهگشا و بلند مدت در کشور است و مباحث این حوزه باید در توزیع اعتبارات استانی لحاظ شود.

بازوند گفت: براساس مصوبه دولت سقف تسهیلات در مناطق زلزله‌زده در شهرها از 40 میلیون به 50 میلیون و در روستاها از 30 میلیون به 40 میلیون افزایش یافته که پس از ابلاغ بانک مرکزی به بانک‌ها اجرایی می‌شود.

901

کد خبر: 954635

وب گردی

وب گردی