بنی تمیم: شایستگی بالایی در برگزاری  بازی‌ها  داریم/ از تقابل با رژیم صهیونیستی خودداری می‌کنیم

نایب رئیس فدراسیون کشتی گفت: کشتی ایران در چندسال گذشته ثابت کرده شایستگی های بالایی برای میزبانی از مسابقات جام جهانی کشتی دارد.

حمید بنی تمیم در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، در خصوص وضعیت کشتی ایران در سال 97 اظهار داشت: خوشبختانه روابط فدراسیون ایران با اتحادیه جهانی کشتی بسیار گرم و صمیمی بوده و توانسته ایم در میان این روابط گرم و صمیمی، میزبانی جام جهانی کشتی آزاد را بگیریم که قرار است در شهر مشهد برگزار شود.

وی افزود: البته این روابط به دلیل اتفاقی که برای علیرضا کریمی افتاد تا حدودی تحت الشعاع قرار گرفت ولی در مجموع تاثیر و خللی در روابط و برنامه های ما با فدراسیون جهانی کشتی ایجاد نکرد. کشتی ایران در چند سال گذشته ثابت کرده شایستگی های بالایی برای میزبانی از مسابقات جام جهانی کشتی دارد و اعطای میزبانی دوباره به ایران گواه این ماجراست. خوشبختانه شهر مشهد از زیر ساخت های مناسبی در این بخش برخوردار است و اطمینان دارم میزبان شایسته ای خواهیم بود.

نایب رئیس فدراسیون کشتی در پایان تاکید کرد: فدراسیون کشتی از ابتدای سال تاکنون اعزام های بین المللی زیادی در رده های مختلف سنی داشته اما سعی کردیم در تورنمنت هایی که نمایندگان رژیم صهیونیستی حضور دارند تا جایی که امکان دارد از حضور خودداری کنیم که منجر به برخورد ورزشکاران نشود. ما برنامه های خود را طبق برنامه پیش می بریم و هدف ما موفقیت کشتی ایران در جهان است.

602

کد خبر: 954643

وب گردی

وب گردی