نظام‌دوست: «تله موش» نمادی ازمعصومیت های از دست است

سحر نظام دوست بازیگر نمایش «تله موش» در مورد نقش خود و تغییراتی که نسبت به متن اصلی داشته است توضیح داد.

به گزارش گروه فرهنگی ایسکانیوز از مشاور رسانه ایی نمایش، سحر نظام دوست بازیگر نمایش «تله موش» در مورد نقش خود و تغییراتی که نسبت به متن اصلی داشته، گفت: من باید متن اصلی «تله موش» را مطالعه می کردم و این برایم ضروری بود. مولی شخصیت چند بعدی و جذابی برایم بود. تلاش کردم همه این ابعاد که گاهی عاشق، گاهی قاتل، مقتول و مدیر و... است. سعی کردم همذات پنداری هایی داشته باشم و برای بازیگر زیاد اتفاق می افتد که حس همذات پنداری داشته باشد.

نظام دوست در مورد ویژگی های آثار کریستی و نقش مولی توضیح داد: من حس می کنم مولی یک بعد اصلی دارد. در دیالوگی می گوید شما نمی توانید به خاطر گناهی که در کودکی کردم، من را مجازات کنید. کارمایی که قرار است برای مولی اتفاق بیفتد، می افتد. معصومیت برای مولی وجود دارد، اما می خواهد بگوید همه ما انسان ها در زندگی اتفاقاتی داریم حتی قبل از سه سالگی مثلا. مولی نمی داند چرا مجازات می شود! واقعا شاید او تقصیر نداشته است و خیلی از موارد سوتفاهم هایی بوده است.

او در مورد حسادت و تاثیرات آن در زندگی انسان ها گفت: حسادت همیشه از عقده ها و کمبودها می آید و درجات مختلف دارد و حتی بعضی از افراد می توانند از حسادت، آدم بکشند.

نمایش «تله موش» به کارگردانی سیاوش اسد وتهیه کنندگی لیلا اسماعیلی هرروز ساعت 22.30 دقیقه در تماشاخانه شهرزاد به روی صحنه می رود.

501

کد خبر: 954649

وب گردی

وب گردی