مدیر نظارت بر طرح‌های عمرانی مناطق نفت‎خیز منصوب شد

مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران، عبدالحمید امامی را به عنوان مدیر نظارت بر طرح‌های عمرانی مناطق نفتخیز منصوب و در حکم جداگانه‎ای، از تلاش‎های محسن امیریان در مدت زمان تصدی این مسئولیت قدردانی کرد.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز؛ در حکم علی کاردر خطاب به امامی آمده است:

«نظر به مراتب تعهد، تخصص و تجربیات ارزنده جنابعالی، به موجب این حکم به عنوان «مدیر نظارت بر طرح‌های عمرانی مناطق نفت‎خیز» منصوب می‌شوید. با عنایت به جایگاه، اهمیت و حساسیت این مسئولیت در قدرشناسی از ساکنان مقیم در مناطق توسعه‌ای و عملیاتی نفت و فراهم کردن شرایط بهبود در زندگی آنان، برنامه‌ریزی، توجه و اقدامات زیر حائز اهمیت و مورد تأکید است:

- مطالعه و بررسی طرح‌ها و پروژه‌ها با اولویت‌بندی مناطقی که از محرومیت بیشتر و یا در معرض آسیب‌های بیشتری به واسطه حضور در مناطق عملیاتی برخوردار است. طرح‌های تعریف شده در سفرهای مقام معظم رهبری از اهمیت و فوریت ویژه برخوردار است.

- تدوین برنامه‌های راهبردی کوتاه‌مدت، میان‌مدت و بلندمدت طرح‌های محرومیت‌زدایی مناطق عملیاتی مطابق با اهداف و امکانات شرکت ملی نفت ایران

- برآورد و تعیین بودجه مورد نیاز در قالب تبصره ماده ۸۰ قانون اساسنامه شرکت ملی نفت ایران با همکاری و هماهنگی مدیریت برنامه‌ریزی تلفیقی

- نظارت بر تأمین، تخصیص و تسهیم بودجه و اعتبارات لازم برای پروژه‌های هر طرح با توجه به نیازهای پیش‌بینی شده

- برنامه‌ریزی، هدایت، راهبری و نظارت بر اجرا، تکمیل، راه‌اندازی و به ثمر رساندن پروژه‌های محرومیت‌زدایی مناطق نفت‌خیز

- برقراری ارتباط مستمر و ایجاد رویه حرفه‌ای و منطقی با سازمان‌ها، نهادها و مسئولین محلی و مدیران و معاونت‌های ذی‌ربط در صنعت نفت

- ارائه نظرات و پیشنهادات برای رفع مسائل و مشکلات در جهت محرومیت‌زدایی از مناطق نفتخیز

از خداوند متعال توفیق روزافزون شما را در انجام وظایف محوله خواستارم.»

فعالیت به عنوان مشاور وزیر نفت و عضویت در هیئت مدیره هلدینگ پتروشیمی خلیج‌فارس از جمله سوابق کاری امامی است.

کاردر همچنین در حکم جداگانه‎ای، از تلاش‎های امیریان که پیش از این مدیریت نظارت بر طرح‎های عمرانی مناطق نفت‎خیز را برعهده داشته است قدردانی کرد که متن این حکم به شرح زیر است:

«نظر به بازنشستگی جنابعالی، فرصت را مغتنم شمرده و از زحمات و تلاش‎های ارزشمند جنابعالی در مدت تصدی مدیریت نظارت بر طرح‎های عمرانی مناطق نفت‎خیز تشکر و قدردانی نموده و از درگاه خداوند متعال، سلامتی و موفقیت را برای جنابعالی مسئلت می‎نمایم.»

402

کد خبر: 954661

وب گردی

وب گردی