تصادف در بزرگراه تهران-قم دو کشته برجای گذاشت

سخنگوی سازمان‌ آتش‌نشانی شهر تهران از تصادف یک خودرو ساندرو در بزرگراه تهران- قم خبر داد و گفت: در این تصادف دو نفر کشته و دو نفر مصدوم شدند.

به گزارش ایسکانیوز جلال ملکی گفت: در ساعت 14:52 دقیقه امروز حادثه تصادف در جنوب به شمال اتوبان تهران - قم مقابل تیر شماره 292 حدود 18 کیلومتر بعد از عوارضی به سامانه آتش‌نشانی شهر تهران اعلام شد.

وی افزود: با توجه به اینکه آن محدوده خارج از حوزه استحفاظی شهرداری تهران بوده ولیایتسگاه شماره 50 به عنوان نیروی کمکی به محل حادثه اعزام شد.

سخنگوی سازمان‌ آتش‌نشانی شهر تهران افزود: با حضور آتش‌نشانان در محل حادثه مشاهده شد یک دستگاه خودروی رنو ساندرو به هنگام حرکت با بلوک‌های نیوجرسی حاشیه بزرگراه برخورد و پس از ان با جرثقیلی که در حال فعالیت عمرانی بوده برخورد می‌کند و متوقف می‌شود.

ملکی گفت: در داخل خودرو یک آقا و خانم 30 ساله حضور داشتند که تحویل عوامل اورژانس شدند و مشخص شد جان خود را از دست داده‌اند.

وی گفت:‌سه نفر نیز که با خودروی جرثقیل کار می‌کردند در اثر این حادثه نیز مصدوم شدند که دو نفر از آنان به مراکز درمانی منتقل شدند.

سخنگوی سازمان‌ آتش‌نشانی شهر تهران به فارس گفت: در ساعت 15:54 دقیقه عملیات این حادثه به پایان رسید و محل حادثه تحویل عوامل راهور شد.

700

کد خبر: 954759

وب گردی

وب گردی