کارخانه: موتور ایران در لیگ ملت‌ها دیر روشن شد/ ملاک ما باید بازی‌های هوشمندانه باشد

سرمربی سابق تیم ملی والیبال ایران گفت: ملاک ما در این بازی ها باید این نکته باشد که بسیار هوشمندانه جلو برویم و هدفمان فقط کسب نتیجه نباشد.

مصطفی کارخانه در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، در خصوص دیدار های تیم ملی والیبال ایران در لیگ ملت های جهان اظهار داشت: باید بازی مقابل تیم چین را می بردیم چرا که قابلیت و پتانسیل والیبال ایران بسیار فراتر از چین است. موتور بازیکنان ما در بازی های لیگ ملت های جهان بسیار دیر روشن شد و ما دیر به خودمان آمدیم. باید بررسی و تحلیل کرد که چرا بازیکنان ما در تورنمنت های بین المللی کمی دیر به خودشان می آیند.

وی افزود: ملاک ما در این بازی ها باید این نکته باشد که بسیار هوشمندانه جلو برویم و هدفمان فقط کسب نتیجه و روی سکو رفتن نباشد. باید به جوانان خود بیشتر از این ها اعتماد کنیم. آنها نشان دادند لیاقت حضور در تیم ملی را دارند. به والیبال و آینده آن خوشبین هستم و در لیگ ملت ها این نکته را دیدم که می توان مقابل تیم های بزرگی مثل برزیل خوب بازی کرد، نتیجه گرفت و به جوانان اعتماد کرد. اوج بازی های ما در این مسابقات، بازی مقابل برزیل بود که بسیار عالی ظاهر شدیم.

سرمربی سابق تیم ملی والیبال ایران تصریح کرد: باید نوسانات در تیم ملی را کاهش داد و طبق یک برنامه مدون شرایط را روز به روز بهتر کرد. باید آینده نگری داشت و نباید از حالا به فکر نتیجه گرایی باشیم بلکه باید برای آینده والیبال ایران پشتوانه سازی کنیم.

کارخانه در خصوص انتخاب جهانگیر سید عباسی به عنوان سرمربی تیم ملی ب تصریح کرد: باید به تصمیمات فدراسیون والیبال احترام گذاشت. سید عباسی مربی بزرگ و کار بلدی است و او والیبال را به درستی می شناسد. باید از او و کادر فنی اش، یعنی تندروان و خمسه حمایت کرد تا تیم ملی والیبال نتیجه بگیرد. نباید هر کسی که سرمربی تیم می شود به دلایلی او را بکوبیم ، به نظر من جای نگرانی نیست و من از هر فردی که باشد حمایت می کنم.

602

کد خبر: 954828

وب گردی

وب گردی