کسب رتبه اول بین مجلات علمی پژوهشی وزارت علوم و بهداشت

مجله علمی پژوهشی «بهداشت مواد غذایی» دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز در رتبه بندی نشریات وزارت علوم سال 96، بالاترین رتبه در بین مجلات علمی پژوهشی وزارت علوم و وزارت بهداشت را به خود اختصاص داد.

به گزارش ایسکانیوز، به نقل از واحد تبریز، دکتر حسن رسولی سقای معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز با اعلام این خبر گفت: دفتر برنامه ریزی و سیاست گذاری امور پژوهشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری طرح رتبه بندی نشریات علمی را بر اساس شاخص‌های مهمی چون وضعیت انتشار، نمایه در پایگاه های اطلاعات علمی، دارا بودن سامانه استاندارد و تکمیل اطلاعات در سامانه ارزیابی نشریات علمی را مورد بررسی و ارزیابی قرار می‌دهد و بر اساس آن نشریات را در چند سطح رتبه بندی می‌کند.

وی افزود: مجله علمی پژوهشی بهداشت مواد غذایی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز به مدیرمسئولی دکتر افشین جوادی با کسب امتیاز 80A و افزایش 12 امتیاز نسبت به سال گذشته، توانست بالاترین رتبه در بین مجلات علمی پژوهشی وزارتین و دومین رتبه در زمینه صنایع غذایی در بین مجلات کل کشور و سومین رتبه در زمینه مجلات فارسی زبان دامپزشکی کل کشور را به خود اختصاص دهد.

وی خاطرنشان کرد: مجله بهداشت موادغذایی 4 شماره در سال (فصلنامه) و 8 مقاله در هر شماره به زبان فارسی با چکیده انگلیسی منتشر می‌کند.

علاقه مندان می توانند مقالات خود در زمینه بهداشت و ایمنی موادغذایی را از طریق وب‌سایت مجله به آدرس الکترونیکی http://jfh.iaut.ac.ir/ ارسال کنند.

202

کد خبر: 954829

وب گردی

وب گردی