شرکت متن از شفافیت، نظارت و پاسخگویی استقبال می‎کند

مدیرعامل شرکت مهندسی و توسعه نفت با اشاره به تنوع و تعدد طرح‎ها و پروژه‎های در دست اقدام این شرکت، تاکید کرد: رسیدن به اهداف به ویژه در شرایط خاص کنونی حاکم بر کشور، نیازمند تلاش مضاعف، هدف‌گذاری‎های دقیق‎تر، کنترل بهینه منابع و حرکت به سمت شفافیت بیشتر است.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز؛ تورج دهقانی در مراسم معارفه‎اش به عنوان مدیرعامل شرکت مهندسی و توسعه نفت (متن) که با حضور مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران برگزار شد، بر ضرورت چابکی در فرآیند تصمیم‎گیری تاکید کرد و گفت: متاسفانه برخی اوقات، زمانی که برای اتخاذ یک تصمیم صرف می‌شود، با زمانی که انتظار داریم خروجی تصمیم به مرحله اجرا درآید، یکسان است و این روند باید اصلاح شود.

او با بیان این‎که لازم است ضمن لحاظ کردن شفافیت، در پذیرش ریسک تصمیم‎گیری‎ها بهتر عمل کنیم، از برنامه خود برای بازبینی روندهای کاری و به ویژه روند پیشروی پروژه‎های در دست اجرا در مدت زمان کوتاهی خبر داد و گفت: پس از این بازبینی، برنامه جامعی را به شرکت ملی نفت ایران ارائه خواهیم داد و متناسب با این برنامه، پاسخگو خواهیم بود.

مدیرعامل جدید شرکت متن یادآور شد: شرکت متن از هرگونه نظارت، شفافیت و مقوله‎های متناظر با آن استقبال می‎کند و همه تلاش خود را به‎کار می‎بندد تا در قبال عملکردش پاسخگو باشد.

دهقانی برخورداری از سرمایه انسانی توانمند و متخصص را از ویژگی‎های شرکت مهندسی و توسعه نفت عنوان و ابراز امیدواری کرد که با اتکا به این سرمایه و همچنین هدف‌گذاری‎های دقیق، عملکرد شرکت متن همچون گذشته دستاوردهای خوبی برای صنعت نفت کشور به همراه داشته باشد.

تداوم روند افزایش ظرفیت تولید نفت غرب کارون

سیدنورالدین شهنازی‎زاده، مدیرعامل پیشین شرکت مهندسی و توسعه نفت نیز در این مراسم، به تشریح گزارش عملکرد این شرکت پرداخت و گفت: ظرفیت کنونی تولید نفت در غرب کارون بیش از ۳۰۰ هزار بشکه در روز است که این رقم تا پایان امسال به مرز ۴۰۰ هزار بشکه خواهد رسید و غالب این افزایش تولید از محل تولید نفت میدان آزادگان جنوبی تامین خواهد شد.

او به روند مطلوب تولید نفت در میدان مشترک آذر اشاره کرد و ادامه داد: افزایش ۳۵ هزار بشکه‎ای تولید این میدان نیز تا پایان سال در برنامه است. ادامه روند تولید در میدان یاران جنوبی نیز تا زمان امضای قرارداد توسعه‎ای این میدان در دستور کار است و امیدواریم امسال تولید روزانه این میدان به ۲۵ هزار بشکه برسد.

شهنازی‎زاده به تلمبه‎خانه‌های غرب کارون و امیدیه که در مدار قرار گرفته‎اند نیز اشاره و ابراز امیدواری کرد که ظرفیت انتقال نفت در فاز دوم طرح «انتقال نفت خام غرب کارون و تاسیسات جانبی آن» به بیش از یک میلیون و ۲۰۰ هزار بشکه افزایش یابد.

بر اساس این گزارش، تورج دهقانی با حکم مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران به عنوان مدیرعامل شرکت مهندسی و توسعه نفت جایگزین سیدنورالدین شهنازی‎زاده شده و مجمع عمومی عادی شرکت متن نیز رضا دهقان را به عنوان رئیس هیات مدیره این شرکت انتخاب کرده است.

402

کد خبر: 954905

وب گردی

وب گردی