مسائل تخصصی در محافل عمومی نباید بیان شود

استاندار قم مجلس شورای اسلامی را مرجع تصویب قوانین دانست و گفت: نباید مسائل تخصصی در محافل عمومی بیان شود.

به گزارش ایسکانیوز، سید مهدی صادقی در جلسه ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان قم افزایش کشفیات کالاهای قاچاق توسط ناجا و سایر سازمان‌ها را مورد توجه قرار داد و گفت: این دستاورد نشان از مسیر صحیح و برنامه‌ریزی روی مسایل اساسی و تاثیر گذار است.

وی با اشاره به اجباری شدن رجیستری تلفن همراه در کشور افزود: این کار آثار بسیار خوبی در امر مبارزه با قاچاق کالا داشته است.

صادقی تصویب و ابلاغ سند ملی برنامه‌های مبارزه با قاچاق کالا و ارز در سال 97 به منظور حمایت از تولید کالای ایرانی را نیز مورد توجه قرار داد و گفت: این سند بایستی مورد اهتمام جدی دستگاه‌های دولتی استان قم قرار بگیرد.

استاندار قم در ادامه با اشاره به راهپیمایی عظیم مردم قم در روز قدس گفت: مردم متدین استان قم بار دیگر با حضور خود نسبت به سیاست‌های اشغالگرانه‌ی رژیم اسرائیل اعتراض کردند.
وی بحث سرمایه های اجتماعی را به عنوان یک بحث مهم مورد توجه قرار داد و با بیان اینکه روز قدس روز اتحاد همه‌ی مسلمین بر ضد دشمن مشترک است، افزود: رفتار بعضی افراد در این راهپیمایی و شعارهای انحرافی‌شان مغایر روح و ماهیت روز قدس است.

صادقی ادامه داد: چنین راهپیمایی‌هایی که باید نماد وحدت مردم باشد، گاهی مورد سوءاستفاده‌های بعضی جریان‌ها در جهت مطرح کردن خواسته‌های خود قرار می‌گیرد.

وی مجلس شورای اسلامی را مرجع تصویب قوانین دانست و تصریح کرد: نباید مسائل تخصصی در محافل عمومی بیان شود.

استاندار قم اظهار کرد: حفظ اعتماد عمومی به حاکمیت از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و هر حرکتی که آن را خدشه‌دار می‌کند؛ غلط و مخالف مصالح ملی است.

901/900

کد خبر: 954914

وب گردی

وب گردی