بمب نقل و انتقالاتی را پرسپولیس محروم ترکاند!/ آقای ستاره از اول فصل می آید

تیم فوتبال پرسپولیس از پنجره نقل و انتقالاتی محروم است و این نگرانی هواداران را دو چندان کرده است.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، این روزها بازار نقل و انتقالاتی حسابی داغ داغ است و چشم همه فوتبالی ها به دنبال خبرهای خوب در مورد تیم های مورد علاقه شان است. در این میان هواداران سرخابی که بیشترین سهم را میان سایر تیم ها دارند با کری خوانی و حاشیه سازی برای تیم حریف قصد سم پاشی و کوچک کردن رقیب را دارند.

تیم فوتبال پرسپولیس از پنجره نقل و انتقالاتی محروم است و این نگرانی هواداران را دو چندان کرده است، اما مسوولان باشگاه پرسپولیس در کمال خونسردی بازیکنان جدیدشان را جذب می کنند. بعد از مهدی شیری، مهدی شریفی و احتمالاً عارف غلامی از باشگاه پرسپولیس خبر می رسد سروش رفیعی با وجود همه موانع با پرسپولیس به توافق رسیده است.

همچنین معاون اجرایی نساجی اعلام کرده است این باشگاه به سروش رفیعی پیشنهاد داده که تا نیم فصل در نساجی بازی کند و با پایان محرومیت پرسپولیس به این تیم بازگردد؛ اما برانکو مخالفت کرده و خواسته رفیعی از جلسه اول تمرینات در اختیار او باشد. سروش رفیعی سوزپرایز جدید حمیدرضا گرشاسبی برای هواداران است. طبق خبرهای شنیده از اطراف باشگاه پرسپولیس باید حضور سروش در جمع شاگردان برانکو را قطعی دانست.

601

کد خبر: 954965

وب گردی

وب گردی