تمهیدات دانشگاه آزاد واحد دماوند برای پذیرش دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی دماوند گفت: واحد دماوند دارای  40 رشته با گرایش های مختلف در مقطع کارشناسی ارشد است.

دکتر محمود صفری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی دماوند در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز گفت: ظرفیت های ما توسط وزارت علوم و سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی تامین می شود امیدواریم این سازمان ها به فکر واحدهای اطراف تهران نیز باشند. ما در واحد دماوند آمادگی کامل برای پذیرش رشته های فنی، علوم انسانی را داریم. همچنین دارای آزمایشگاه و کارگاه هایی هستیم که تمامی دانشجویان علی الخصوص مقطع دکتری و ارشد از آن استفاده می کنند.

وی ادامه داد: خوشبختانه امکانات خوبی در واحد دماوند فراهم شده به گونه ای که این واحد دارای 40 رشته با گرایش های مختلف در مقطع کارشناس ارشد است. همچنین ممکن است از مهر ماه وزارت علوم و سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی عنایت بیشتری داشته باشند تا بتوانیم از این امکانات استفاده کرده و با اساتید برجسته در شرق تهران، خدمات رسانی بهتری داتشه باشیم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی دماوند گفت: از جمله رشته هایی که بیشترین دانشجو در آن مشغول به تحصیل هستند می توان به رشته معماری با 2-3 گرایش در مقطع ارشد، رشته حقوق نیز با 4 گرایش در مقطع ارشد و رشته حسابداری تا مقطع دکتری اشاره کرد.خوشبختانه استقبال دانشجویان در رشته هایی که پیش تر به آن اشاره شد نسبتا خوب است.

وی اضافه کرد: ما تلاش می کنیم از لحاظ شهریه ای با دانشجویان کنار بیاییم، خوشبختانه استقبال دانشجویان از مقطع کارشناسی ارشد و دکتری مناسب است علی الخصوص اینکه در واحد دماوند دانشجویان می توانند به صورت اینترنتی با مسئولان ارتباط برقرار کرده و طی 48 ساعت پاسخ مورد نظر خود را دریافت کنند.

دکتر صفری بیان کرد: در صورتی که رتبه های تک رقمی برای ادامه تحصیل واحد ما را انتخاب کنند تمهیداتی برای آنان در نظر گرفته شده است و امکانات بیشتری در اختیار آن ها قرار می دهیم اما در مجموع این واحد از نظر اسکان، رساله دانشجویی و ایاب و ذهاب هیچ مشکلی ندارد برای رشته های ارشد نیز با واحد رودهن به طور مشترک دارای خوابگاهی هستیم که بیشتر مخصوص خواهرانی است که از شهرهای اطراف در این واحد های دانشگاهی مشغول به تحصیل هستند.

وی در پایان تاکید کرد: همچنین تلاش می کنیم تقسیط شهریه برای تمامی دانشجویان تحصیلات تکمیلی داشته باشیم، وام های بلند مدت و کوتاه مدت برای آن ها در نظر گرفتیم، تلاش کرده ایم زمان برگزاری کلاس های مقاطع تحصیلات تکمیلی در روزهای پایانی هفته باشد تا اگر دانشجویان شاغل هستند بتوانند در کلاس ها حضور پیدا کنند.

201

کد خبر: 954977

وب گردی

وب گردی