دفترچه ی انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد هفته ی آینده منتشر می شود

سرپرست مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی گفت: دفترچه ی انتخاب رشته ی کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد این هفته منتشر نمی شود و در حال آماده سازی دفترچه هستیم که احتمالا هفته ی آینده دفترچه منتشر شود و زمان انتخاب رشته را نیز به زودی اعلام خواهیم کرد.

دکتر امیر رضا شاهانی سرپرست مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز با تکذیب انتشار دفترچه ی انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد گفت: اخباری را در خبرگزاری ها مشاهده کردم که سازمان سنجش زمان انتشار دفترچه را امروز اعلام کرده است که نمی دانم سازمان سنجش اطلاعات ما را از کجا می آورد و باید پرسید که چرا اطلاعات دانشگاه آزاد را سازمان سنجش اعلام می کند.

شاهانی ادامه داد: دفترچه ی انتخاب رشته ی کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد این هفته منتشر نمی شود و در حال آماده سازی دفترچه هستیم که احتمالا هفته ی آینده دفترچه منتشر شود و زمان انتخاب رشته را نیز به زودی اعلام خواهیم کرد.

او با بیان اینکه داوطلبان کارشناسی ارشد می توانند برای انتخاب رشته ی دانشگاه آزاد اسلامی 100 رشته محل را انتخاب کنند افزود: سی دی اطلاعات داوطلبان امروز از سازمان سنجش به دست ما رسیده است و برای ورود اطلاعات به سیستم باید فرآیندی را طی کنیم و به محض آماده شدن اطلاعات زمان انتخاب رشته را اعلام می کنیم.

204

کد خبر: 954981

وب گردی

وب گردی