آغاز دور جدید تمرینات تیم ملی تیراندازی با مربی ایتالیایی

مربی ایتالیایی اهداف پروازی با حضور در تهران با علی دادگر دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش ایسکانیوز ، آندریا فیلیپتی ایتالیایی که برای نخستین بار به تهران سفر کرده است در بدو ورود خود با علی دادگر رئیس فدراسیون تیراندازی کشورمان دیدار و گفت و گو کرد و در جریان روند فعالیت، تمرینات و سطح آمادگی تیم ملی اسکیت قرار گرفت.

وی در این دیدار ضمن ابراز خرسندی از حضور در ایران گفت: برای نخستین بار است که به تهران سفر می کنم و از این بابت احساس خوبی دارم. شناخت چندانی نسبت به کشور شما نداشتم اما ورزشکاران ایرانی را به خوبی می شناسم و امروز می توانم بگویم مردمان ایران، مردمانی خوب و با حس مهمان نوازی هستند.

مربی تیم ب ایتالیا ادامه داد: روند فعالیت ملی پوشان اسکیت را در تمریناتی که روزهای گذشته برگزار کردیم، مورد بررسی قرار دادم. از نظر تکینکی مشکلی وجود ندارد و می توان گفت شرایط خوبی دارند اما آنچه من دیدم مشکل ذهنی و مدیریت آن در طول مسابقه است که ورزشکاران باید نسبت به آن دقت و تمرکز کافی را داشته باشند.

فیلیپتی خاطر نشان کرد: من به تهران آمده ام تا به عنوان یک مشاور و دوست فدراسیون را تا بازیهای آسیایی جاکارتا همراهی کنم، اما در همین مدت کوتاه طبق صحبت هایی که با علی دادگر داشتم مقرر شد 3 اردوی خارجی برای ملی پوشان اسکیت تدارک دیده شود که به احتمال فراوان یک اردو در ترکیه و 2 اردوی دیگر در کمپ ایتالیا خواهد بود تا ورزشکاران ایرانی از این فرصت ها به بهترین شکل استفاده کنند.

مربی تیم ب ایتالیا و سرمربی تیم دانشجویان این کشور یاد آور شد: تا 3 روز آینده در تهران خواهم بود و روند تمرین ملی پوشان را مورد بررسی قرار خواهم داد. سپس نقاط ضعف و قوت ورزشکاران را به آنها اعلام خواهم کرد و برنامه تمرین آنها را ارائه می کنم. تا بازیهای آسیایی جاکارتا همانطور که گفتم 3 اردو مد نظر است و پس از آن برای مسابقات قهرمانی آسیا برنامه ریزی خواهیم کرد.

وی در مورد شرایط و زیر ساخت های تیراندازی در ایران گفت: شرایط بسیار خوبی وجود دارد، زیر ساخت ها استاندارد و مناسب بوده و توجه و تاکید رئیس فدراسیون نسبت به موفقیت تیم قابل توجه است. در مورد شرایط حضورم در ایران هم باید بگویم با توجه به اینکه همزمان مربی تیم ایتالیا و مربی دانشجویان هم هستم تا بازیهای آسیایی شرایط زمانبندی کمی سخت است اما در همین مدت از مربیان همکارم که از بهترین های ایتالیا هستند نیز کمک خواهم گرفت تا انتقال تجارب به ملی پوشان ایرانی در دستور کار قرار گیرد.

این مربی از ارتباط خوب و تعامل مناسب میان فدراسیون های تیراندازی ایران و ایتالیا گفت و افزود: شرایط و بستر مناسبی برای حضور قهرمانان ایرانی در کمپ ملی ایتالیا وجود دارد و ما آمادگی داریم تمرینات مشترک را میان ملی پوشان دو کشور برگزار کنیم.

602

کد خبر: 954989

وب گردی

وب گردی