برای انتخاب فرماندار مشهد هنوز به جمع بندی نهایی نرسیده ایم

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی در واکنش به معرفی گزینه های متعدد برای تصدی فرمانداری مشهد در رسانه ها گفت: تمام این اسامی گمانه زنی است؛ افراد زیادی را برای تصدی فرمانداری مشهد معرفی کرده اند اما هنوز به یک جمع بندی نهایی نرسیده ایم.

به گزارش گروه استان های ایسکانیوز، به پیشنهاد علیرضا رشیدیان استاندار خراسان رضوی و با حکم عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور در تاریخ 8 خرداد ماه سال جاری محمدرحیم نوروزیان فرماندار مشهد به سمت معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی منصوب شد، پیش از وی سید جواد حسینی، معاون سیاسی استاندار بود.

پس از انتصاب نوروزیان به عنوان معاون سیاسی استاندار خبرهایی ضد و نقیضی در رابطه با گزینه های مختلف برای تصدی فرمانداری مشهد به گوش رسید از جمله این افراد احمد موهبتی بیرجندی فرماندار شهرستان تربت حیدری است.

محمدرحیم نوروزیان معاون سیاسی استاندار خراسان رضوی در گفت وگو با خبرنگار ایسکانیوز، اظهار داشت: در حال حاضر فرمانداری مشهد با سرپرستی "حیدر خوش نیت"، که در زمان فرمانداری من در مشهد معاون سیاسی انتظامی بودند، اداره می شود تا ان شاءالله فرماندار جدید مشخص شود.

وی در واکنش به گزینه های متعدد تصدی فرمانداری از جمله "موهبتی بیرجندی"، گفت: تمام این اسامی گمانه زنی است، زیرا تاکنون افراد زیادی را برای تصدی فرمانداری مشهد معرفی کرده اند اما هنوز به یک جمع بندی نهایی نرسیده ایم.

معاون سیاسی استاندار تاکید کرد: در حال پیگیری برای انتخاب هرچه زودتر فرماندار مشهد هستیم.

نوروزیان در رابطه با برنامه هایش در معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گفت: قطعا برنامه های استان خراسان رضوی مانند استان های دیگر در چارچوب سیاست ها و آنچه که برنامه های دولت است دنبال خواهد شد و قرار نیست خارج از آن فعالیتی داشته باشیم.

وی ادامه داد: برنامه دولت برای احزاب، تشکل ها و گروه ها آن است تا یک فضای مناسب به منظور فعالیت ها و مشارکت بیشتر مردم در امور استان ایجاد کنیم همچنین برای احزاب در حوزه های مختلف مذاکرات نظام مند صورت پذیرد.

معاون سیاسی استاندار افزود: در چارچوب برنامه های ابلاغی از سوی دولت برنامه ها را دنبال خواهیم کرد تا ان شاءالله نتیجه بدهد.

نوروزیان تصریح کرد: در شرایط کنونی کشور بیشتر نیاز به انسجام، اتحاد و آرامش دارد ، زیرا دشمن به شدت در حال طراحی برای ایجاد یک فضای جنگ روانی با استفاده از ابزارهای خود یعنی رسانه ها در میان مردم ایران است تا یاس و ناامیدی ایجاد کند.

وی تاکید کرد: برنامه ما در معاونت سیاسی استانداری آن است تا امید در جامعه را تقویت و با آرامش، اتحاد و انسجام بتوانیم به خواست خداوند متعال مشکلات را هرچه زودتر حل کنیم.

901/900

کد خبر: 955038

وب گردی

وب گردی