آرمات: پیروزی مقابل چین حیاتی بود/ از انتخاب فدراسیون حمایت نمی کنم

کارشناس والیبال گفت: بازی مقابل تیم چین برای ما بسیار حیاتی بود چرا که در چند سال گذشته به این تیم باخت نداده بودیم.

مسعود آرمات در گفت و گو با خبرنگار گروه ورشی ایسکانیوز، در خصوص نتایج تیم ملی والیبال ایران در هفته سوم لیگ ملت ها اظهار داشت: بازی مقابل تیم چین برای ما بسیار حیاتی بود چرا که در چند سال گذشته به این تیم باخت نداده بودیم. اگر این بازی را مثل دیدار مقابل ژاپن واگذار می کردیم، روحیه خود را می باختیم و در ادامه مسابقات با مشکل روبرو می شدیم. خوشبختانه آنالیز خوبی از چین داشتیم و با یک بازی حساب شده و دقیق این تیم را شکست دادیم.

وی افزود: برزیل مدعی قهرمانی در این دوره از مسابقات است و استفاده کادر فنی از جوانان در این بازی بسیار درست و حساب شده بود. جوانان ما بسیار عالی و پر فروغ در این بازی ظاهر شدند و فقط چند اشتباه فردی منجر به باخت مقابل قهرمان جهان شد. اعتقاد دارم می توانستیم این بازی را هم با برد پشت سر بگذاریم کما اینکه شکست 3 بر 2 چیزی کمتر از پیروزی برای ما محسوب نمی شود.

کارشناس والیبال تصریح کرد: در بازی مقابل روسیه به جوانان کمتر فرصت داده شد. البته در کل بازی بسیار خوب و پایاپایی مقابل این حریف سرسخت داشتیم ولی چند اشتباهات فردی ما را عقب انداخت. امیدوارم در بازی های هفته چهارم که در آمریکا برگزار می شود، بتوانیم نتایج بهتری کسب کنیم و با روحیه بهتر در تهران ظاهر شویم.

آرمات خاطرنشان کرد: همیشه در لیگ های جهانی شروع خوبی نداریم و باید کارشناسی شود که چرا در ابتدا بد بازی می کنیم و بعد در هفته های آینده به خودمان می آییم. خوشبختانه تیم ملی والیبال ما بازی به بازی بهتر شده و خودش را پیدا کرده است و می توانیم با توجه به امتیاز میزبانی در تهران، نتایج خوبی کسب کنیم.

وی در خصوص عملکرد ایگور کولاکوویچ گفت: والیبال ما در زمان حضور خولیو ولاسکو روزهای درخشان تری داشت ولی یک مقدار در یکی، دو سال گذشته با افت همراه بوده است. امیدوارم کولاکوویچ والیبال ایران را به روزهای اوج خود برگرداند و از جوانان بیشتر در ترکیب تیم ملی استفاده کند تا آینده والیبال ایران تضمین شود.

کارشناس والیبال در خصوص انتخاب جهانگیر سیدعباسی به عنوان سرمربی تیم ملی ب عنوان کرد: سید عباسی دوست و همکار نزدیک من است ولی من از این گونه انتخاب ها حمایت نمی کنم. بازی های آسیایی بسیار مهم است و بهتر بود انتخاب کارشناسانه تری صورت می گرفت. البته سیدعباسی جزو مربیان خوب ماست و امیدوارم او به همراه کادر فنی اش (تندروان و خمسه) بهترین نتایج را کسب کرده و برای ایران افتخارآفرینی کنند.

602

کد خبر: 955063

وب گردی

وب گردی