جاماندگان از کنکور کاردانی مرداد ماه می توانند ثبت نام کنند

مشاور عالی سازمان سنجش گفت: مهلت ثبت نام درآزمون کاردانی 20 خرداد پایان یافت،به منظور مساعدت و همراهی با داوطلبانی که در مهلت مقرر نتوانستند ثبت نام کنند از 8 تا 12 مردادماه می توانند نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

دکتر حسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش در گفتگو باخبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز درباره آخرین اخبار آزمون کاردانی سال 97 گفت: براساس برنامه زمانی اعلام شده ثبت نام از داوطلبان متقاضی شرکت در پذیرش دوره های کاردانی نظام جدید فنی و حرفه ای و موسسات آموزش عالی غیر انتفاعی و غیردولتی سال 97 که از روز یکشنبه 6 خرداد ماه 97 از طریق سایت سازمان سنجش کشور آغاز شده بود با در نظر گرفتن مهلت تمدید شده دیروز یکشنبه 20 خرداد 97 پایان پذیرفت.

مشاور عالی سازمان سنجش افزود:براساس آمار اولیه تعداد 32 هزار و 680 داوطلب برای پذیرش در دوره های مذکور ثبت نام نمودهاند.

توکلی تاکید کرد:به منظور فراهم نمودن تسهیلات لازم برای داوطلبانی که تا پایان وقت اداری دیروز 20 خردادماه 97 برای شرکت در پذیرش دوره های مذکور ثبت نام نموده اند اطلاعات ثبت نامی داوطلبان مذکور از روز دوشنبه 8 مردا ماه 97 لغایت روز جمعه 12 مرداد ماه 97 بر روی سایت سنجش آموزش کشور قرار خواهد گرفت.

وی در پایان متذکر شد:کلیه متقاصیان مذکور ضرورت دارد که در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنما نسبت به مشاهده و کنترل اطلاعات ثبت نامی خود اقدام و درصورت تمایل نسبت به ویرایش اطلاعات خود اقدام نمایند ضمنا به منظور مساعدت و همراهی با داوطلبانی که در مهلت مقرر نتوانستند ثبت نام کنند از 8 تا 12 مردادماه می توانند نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

204

کد خبر: 955072

وب گردی

وب گردی