سورپرایز برانکو برای کامیابی نیا/ کمال در راه مسلمان!

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس که خبر پیوستنش به تیم ترکیه ای به گوش می رسید در نهایت در جمع سرخ پوشان ماند تا خیال هواداران این تیم راحت شود. 

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، تیم فوتبال پرسپولیس روز گذشته (یکشنبه) موفق شد قرارداد کمال کامیابی نیا را تمدید کند تا یکی از سه تفنگدار در جمع سرخ پوشان باقی بماند. کامیابی نیا که خبر پیوستنش به تیم ترکیه ای به گوش می رسید در نهایت در پرسپولیس ماند تا خیال هواداران این تیم راحت شود.

مسئولان باشگاه پرسپولیس برای جانشین کمال کامیابی نیا عملکرد علی کریمی هافبک دفاعی سپاهان را زیر نظر گرفته بودند که با تمدید قرارداد این بازیکن گویا حضور کریمی در پرسپولیس منتفی است. حالا از گوشه و کنار باشگاه پرسپولیس خبر می رسد برانکو هنوز هم خواهان جذب کریمی است و به باشگاه اعلام کرده برای بستن قرارداد با این بازیکن اقدام کنند. شنیده می شود کریمی در صحبت های اولیه با پرسپولیس به توافق رسیده است.

با این وجود اگر کریمی با پرسپولیس به توافق نهایی برسد قرارداد ببندد احتمال نیمکت نشینی کامیابی نیا قوت پیدا خواهد کرد! پروفسور سرخ پوشان بارها نشان داده جدای از تاکتیک و عملکرد فنی، اخلاق برایش در اولویت است؛ شاید ماجراهای این چند هفته گتوزوی پرسپولیس را به روزگار رضاییان و مسلمان دچار کند.

601

کد خبر: 955089

وب گردی

وب گردی