مومنی‌مقدم: استفاده از جوانان حساب شده بود/ سیدعباسی می تواند به تیم ملی کمک کند

کارشناس والیبال گفت: سیدعباسی جزو مربیان بین المللی ایران است و با توجه به تجربیاتی که دارد، می تواند به تیم ملی در بازی های آسیایی 2018 جاکارتا کمک کند.

رضا مومنی مقدم در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، در خصوص دیدارهای تیم ملی والیبال ایران در لیگ ملت ها اظهار داشت: در هفته سوم بازی ها که در روسیه برگزار شد، بازی اول مقابل تیم چین را بسیار عالی شروع کردیم و این تیم آسیایی را پر قدرت و با اختلاف شکست دادیم. مشخص بود آنالیز خوبی از چین داشتیم و توانستیم در یک بازی حساب شده و رو به جلو پیروز مسابقه شویم.

وی افزود: در بازی مقابل برزیل به درستی به جوانانی مثل کاظمی، شریفی و حضرتی پور میدان داده شد و این جوانان توانستند بازی قابل قبولی از خود به نمایش بگذارند. آنها نشان دادند می توان به آنها اعتماد کرد و آینده والیبال ایران درخشان خواهد بود. در این بازی بر اساس بی تجربگی بازیکنانمان، بازی را در ست پنجم واگذار کردیم.

کارشناس والیبال تصریح کرد: در بازی آخر مقابل میزبان مسابقات بسیار خوب و پایاپای جلو رفتیم اما روسیه حرف اول را در دفاع روی تور می زند و از امتیاز میزبانی هم برخوردار بود. باید اعتراف کرد موزریسکی بازیکن درجه یکی است و باعث برد تیمش شد.

مومنی در خصوص وضعیت والیبال ایران و عملکرد ایگور کولاکوویچ گفت: کولاکوویچ مربی بزرگ و کاربلدی است و سابقه درخشانی در صربستان داشته است. والیبال ما هم اکنون در حال پوست اندازی است و باید صبر کرد تا بازیکنان جدید، خودشان را با تیم ملی وفق دهند. ما نباید هم اکنون به فکر نتیجه گرایی باشیم بلکه اهداف ما باید المپیک 2020 توکیو باشد.

وی در خصوص انتخاب جهانگیر سیدعباسی به عنوان سرمربی تیم ملی ب گفت: سید عباسی جزو مربیان بین المللی ایران است و با توجه به تجربیاتی که داشته می تواند به تیم ملی در بازی آسیایی جاکارتا کمک کند.

602

کد خبر: 955093

وب گردی

وب گردی