کرمانی مقدم: خیلی ها نباید در تیم ملی باشند/ غیرت ایرانی ها همیشه در نتیجه تاثیر می گذارد

پیشکسوت فوتبال ایران در خصوص تیم ملی و شرایط آن در آستانه جام جهانی 2018 روسیه صحبت کرد.

مرتضی کرمانی مقدم در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری ایسکانیوز، در خصوص اولین دیدار تیم ملی کشورمان در جام جهانی مقابل مراکش اظهار داشت: با توجه به پیروزی در بازی دوستانه آخر تیم ملی، بازیکنان ما با روحیه بالاتری به مصاف مراکش می روند. قطعا کار سختی مقابل 3 تیم گروهمان داریم ولی اینکه اولین دیدار با مراکش است، نکته مثبتی محسوب می شود.

وی در مورد بازیکنان دعوت شده به تیم ملی گفت: الان وقت صحبت کردن در خصوص بازیکنان نیست ولی خیلی بازیکنان بودند که باید دعوت می شدند و خیلی ها هم نباید در فهرست حضور پیدا می کردند ولی در آخر نظر کی روش مهم است.

پیشکسوت فوتبال ایران ادامه داد: روی کاغذ هیچ امیدی به پیروزی نیست ولی غیرت ایرانی ها همیشه در نتیجه تاثیر گذاشته است. در بازی اول با مراکش اگر نیمه اول گل نخوریم می توانیم در نیمه دوم گل بزنیم. پهنی که تیم ملی دارد، گل نخوردن است و کی روش این کار را به خوبی بلد است.

کرمانی مقدم در پایان در مورد شرایط پرسپولیس خاطرنشان کرد: پرسپولیس با توجه به محروم بودن از پیجره نقل و انتقالات و جدایی بازیکنان از این تیم، کار خیلی سختی در پیش دارد مخصوصا در آسیا. پرسپولیس تیم بزرگی است و امیدوارم بتواند این مشکل را از پیش روی خود بردارد.

606

کد خبر: 955155

وب گردی

وب گردی