تاکید مقامات امنیتی اسرائیل بر حل بحران غزه

رسانه های صهیونیستی از تاکید مقامات امنیتی اسرائیل بر یافتن راه حلی برای رفع بحران غزه خبر دادند. نشست دیروز کابینه امنیتی اسرائیل به دلیل اختلاف برخی مقامات بدون نتیجه پایان یافت.

به گزارش گروه بین الملل ایسکانیوز، تلاش دستگاه های امنیتی اسرائیل برای دستیابی به راه حلی جهت بهبود وضعیت موجود در غزه ادامه دارد.

رسانه های صهیونیستی امروز دوشنبه به نقل از منابع امنیتی بلند پایه نسبت به خطرات بحران اقتصادی و انسانی در غزه هشدار دادند.

شبکه ۱۰ تلویزیون رژیم صهیونیستی تاکید کرد: این منابع نظامی بلند پایه تاکید کرده‌اند جلوگیری از وقوع بحران انسانی در غزه اهمیت بسیار ویژه و آشکار برای اسرائیل دارد.

یکی از وزرای اسرائیلی که دیروز یکشنبه در جلسه کابینه امنیتی دولت اسرائیل که برای بحث درباره راه حل های پیشنهاد شده برای بهبود اوضاع غزه تشکیل شده بود از بی نتیجه بودن این نشست خبر داد.

روز گذشته یکشنبه کابینه امنیتی رژیم صهیونیستی با تشکیل نشستی فوق‌العاده به بررسی راهکارهای پیشنهادی موجود از سوی مصر، قطر و نیکلای ملادینوف فرستاده ویژه سازمان ملل متحد برای بهبود وضعیت اقتصادی و انسانی غزه پرداخت اما بدون نتیجه پایان یافت.

روزنامه یدیعوت آحرونوت اعلام کرد: لیبرمن وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در این جلسه بر شرط استرداد اسرای اسرائیلی در بند حماس برای آغاز هرگونه طرح بلند مدت و کوتاه مدت برای بهبود اوضاع غزه تاکید داشته است.

این رسانه صهیونیستی همچنین از اختلاف و مناقشه لیبرمن و آیزنکوت در این جلسه خبر داده و تاکید کرد وزیر جنگ بر شرط استرداد اسرای اسرائیلی تاکید دارد.

کد خبر: 955238

وب گردی

وب گردی