فراخوان جشنواره شعر نیاوران تا آخر خرداد ماه تمدید شد

فراخوان چهارمین جشنواره سراسری شعر نیاوران که این روز ها با استقبال شاعران سراسر کشور مواجه شده است تا آخر خرداد ماه تمدید شد.

به گزارش گروه فرهنگی ایسکانیوز از بنیاد آفرینش های هنری نیاوران ،محمد سلمانی دبیر چهارمین جشنواره شعر نیاوران با ذکر این مطلب که در جشنواره امسال تعداد آثار رسیده بیشتر از دوره های قبل بوده است عنوان کرد: در چهارمین جشنواره شعر نیاوران تعداد شاعران بیشتری از این رویداد فرهنگی مطلع شدند.از این رو تا این لحظه بالای 400 شاعر آثار خود را به دبیر خانه جشنواره ارسال کرده اند.

وی ادامه داد: امسال تمام تلاش مان را برای حضور حداکثری شاعران از اقصی نقاط کشور به کار گرفته ایم و از آنجایی که یکی از اهداف مان از برگزاری جشنواره شناسایی و معرفی شاعران با استعداد و برجسته شهر های مختلف است با توجه به آمار ارائه شده از دبیرخانه جشنواره در چهارمین دوره جشنواره آثار بسیار خوب و فاخری را تا کنون در یافت کرده ایم که انشالله این آثار در کتابی تحت عنوان «پایتخت شعر 4» برای علاقمندان به ادبیات ارائه می شود.

محمد سلمانی در پایان صحبت هایش با اشاره به بخش های مختلف جشنواره شعر نیاوران اظهار داشت: جشنواره چهارم همچون سه دوره قبل در دوبخش آزاد و ویژه ( صلح جهانی و محیط زیست) برگزار می شود و شاعران جهت شرکت می توانند 3 الی 5 نمونه از آثار خود را در قالب شعر کلاسیک، نیمایی، سپید و طنز به صورت فایل word به نشانی adabi.niavaran@gmail.com ارسال کنند.

براساس این خبر، فراخوان چهارمین دوره جشنواره شعر نیاوران از اسفندماه سال گذشته منتشر شد و آیین پایانی آن در شهریور ماه سال جاری برگزار خواهد شد.

502

کد خبر: 955279

وب گردی

وب گردی