عسگری: با 5 تکواندوکار در جاکارتا شرکت می کنیم/ شرایط اقتصادی کشور خاص است

سرمربی تیم ملی تکواندو گفت: با توجه به قوانین جدید و کاهش سهمیه ها در جاکارتا، با 5 تکواندو کار در جاکارتا حاضر خواهیم شد.

فریبرز عسگری در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، در خصوص آمادگی تکواندوکاران برای اعزام به بازی های آسیایی 2018 جاکارتا اظهار داشت: از روز شنبه اردوهای خودمان را با حضور ملی پوشان شروع کردیم و از چند روز آینده از ورزشکاران تست آمادگی جسمانی می گیریم تا میزان آمادگی ورزشکاران خود را بسنجیم. طبق برنامه تدوین شده عمل کرده و حرکت می کنیم.

وی افزود: به احتمال فراوان و با پیگیری های مستمر فدراسیون تکواندو در اواسط تیر ماه در تورنمنتی بین المللی شرکت خواهیم کرد تا میزان آمادگی ورزشکاران مشخص شود. با توجه به قوانین و اوزان موجود و کاهش سهمیه ها، با 5 تکواندو کار در بازی های آسیایی شرکت خواهیم کرد و امید داریم که تکواندوکاران ما در همه اوزان موفق به کسب مدال خوش رنگ شوند.

سرمربی تیم ملی تکواندو در پایان تصریح کرد: با توجه به اینکه شرایط اقتصادی کشور خاص است اما از حمایت های فدراسیون نهایت تشکر را دارم. ما سعی در افتخار آفرینی در همه مسابقات بین المللی را داریم تا بتوانیم از حمایت های مسئولان و مردم تشکر کرده باشیم.

602

کد خبر: 955291

وب گردی

وب گردی