فرار از مسئولیت، شیوه کاری برخی جریانات سیاسی  است

معاون پارلمانی رئیس جمهور در دولت های نهم و دهم گفت: متاسفانه فرافکنی و فرار از مسئولیت یکی از شیوه های کاری بعضی از گروه های فکری و سیاسی در داخل کشور است.

سید محمدرضا میرتاج الدینی معاون پارلمانی رئیس جمهور در دولت های نهم و دهم در گفت و گو با خبرنگار سیاسی ایسکانیوز، با اشاره به شانه خالی کردن دولتمردان از وعده های خود و ارتباط دادن مشکلات کشور به نهادهای حاکمیتی اظهار داشت: متاسفانه فرافکنی و فرار از مسئولیت یکی از شیوه های کاری بعضی از گروه های فکری و سیاسی در داخل کشور است و در گذشته نیز وجود داشته است.

وی افزود: این که یک دولت مدعی شود کسانی نمی گذارند که کار کند، این ادعا را مردم نمی پذیرند؛ زیرا که حوزه اختیارات دولت و دستگاه های اجرایی به قدری زیاد است که این گونه ادعاها به هیچ وجه پذیرفته نیست،احیانا اگر انتقادی هم به دولت می شود و یا نمایندگان مجلس سوالی را طرح می کنند به معنای ایجاد مانع بر سر راه دولت نیست.

میرتاج الدینی ادامه داد: این که دولتمردان ندانم کاری ها و کم کاری های خودشان را بر گردن به برخی نهادهای غیر دولتی بیندازند، یک اشتباه بزرگ را مرتکب شده اند.

نماینده اسبق مجلس شورای اسلامی با اشاره به وجود گروه های غیر دولتی و خود جوش در داخل کشور تصریح کرد: این گروه ها به شکل خود جوش و به تعبیر مقام معظم رهبری "آتش به اختیار" در حوزه های فرهنگی و خدماتی با خلوص نیت و امکانات محدود در حال خدمت رسانی به مردم هستند؛ از جمله بسیج سازندگی که در تمامی زمینه ها اقدامات شایسته ای را انجام داده است.

وی تاکید کرد: از دولت محترم انتظار می رود که از این گروه ها حمایت کند زیرا که این گروه ها بازوان نظام برای حل مشکلات مردم هستند؛ در این 40 سال اثبات شده است که هر کجا با مدیریت جهادی پیش رفته ایم موفق بوده ایم و آثار و نتایج آن را دیده ایم.

میرتاج الدینی اعتماد به جوانان را یکی دیگر از عوامل موفقیت در کشور دانست و خاطرنشان کرد:دوران 8 سال دفاع مقدس را جوانان اداره کردند و عملیات های بزرگی را برنامه ریزی و طرح ریزی کردند که در بسیاری از این اعتماد کردن ها موفقیت های ارزشمندی کسب شده است.

این فعال سیاسی اصولگرا اذعان داشت: در بحث محور مقاومت در منطقه هم با مدیریت جهادی توانستیم علمکرد موفقیت آمیزی داشته باشیم؛ جمهوری اسلامی ایران در حال حاضر به یک قدرت مهم منطقه تبدیل شده است.

وی در پایان با اشاره به موضوع اقتصاد گفت: به اعتقاد بنده اگر در کشور به جوانان و ظرفیت های داخلی اعتماد کنیم و موانع کسب و کار را کنار بزنیم و خودتحریمی ها را بر چینیم، می توانیم در حوزه اقتصاد نیز موفق باشیم و از بحران خارج شویم.

302

کد خبر: 955302

وب گردی

وب گردی