اعتراض محبی نیا به علیرضا رحیمی

در زمان ارائه گزارش اقدامات نظارتی مجلس در اجلاسیه دوره دهم مجلس شورای اسلامی، جهانبخش محبی‌نیا نماینده مردم میاندوآب کتاب آئین‌نامه خود را در دست گرفت و اصرار به ارائه تذکر داشت که هیئت رئیسه جدید مجلس توجهی به وی نکرد.

به گزارش ایسکانیوز، جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی رأس ساعت 9:08 دقیقه به ریاست لاریجانی و با حضور 201 نفر از نمایندگان آغاز به کار کرد و فضای مجلس آرام می‌گذشت تا آنکه فریادهای محبی‌نیا سکوت مجلس را شکست.

قضیه از آن قرار بود که در زمان ارائه گزارش اقدامات نظارتی مجلس در اجلاسیه دوره دهم مجلس شورای اسلامی، جهانبخش محبی‌نیا نماینده مردم میاندوآب کتاب آئین‌نامه خود را در دست گرفت و اصرار به ارائه تذکر داشت که هیئت رئیسه جدید مجلس توجهی به وی نکرد.

در واقع امروز دومین جلسه فعالیت هیئت رئیسه جدید مجلس در صحن علنی بود که خیلی زود عملکردشان مورد انتقاد این نماینده مجلس قرار گرفت.

پس از اتمام گزارش مذکور، بالاخره هیئت رئیسه مجلس تریبون محبی‌نیا را روشن کرد، در حالیکه وی مثل اسپند روی آتش جلز و ولز می‌کرد و به محض آنکه میکروفونش روشن شد، تمام فریاد خود را بر سر علیرضا رحیمی عضو جدید هیئت رئیسه مجلس زد.

وی خطاب به رحیمی گفت: "کمتر از 10 روز است که بر صندلی هیئت رئیسه مجلس تکیه زده‌ای، چرا توجهی به تذکر من نداشتی؟ بارها خودت به عملکرد هیئت رئیسه مجلس انتقاد کردی، اما چرا راه آنان را ادامه می‌دهی؟ واقعا نمی‌دانم چرا هرکسی پشت صندلی‌های هیئت رئیسه می‌رود خودش را گم می‌کند".

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

304

کد خبر: 955353

وب گردی

وب گردی