انتشار سه جلد کتاب از سوی دانشگاه آزاد اسلامی شبستر

کتاب¬های¬ «مبانی شیمی هتروسیکل» «ریشه¬های فردیت و فردگرایی در هنر»، «رشد، تحول و رفتار بشر» از سوی انتشارات دانشگاه آزاد اسلامی شبستر منتشر شد.

به گزارش ایسکانیوز کتاب ­های­ «مبانی شیمی هتروسیکل: اهمیت در طبیعت و سنتر ترکیبات دارویی» ترجمه داود چوبفروش خوئی و محمد حاجی؛ «ریشه­های فردیت و فردگرایی در هنر: از دیرباز تا دوران معاصر» تالیف حمیدرضا زمانی و «رشد، تحول و رفتار بشر: نظریه­ های بنیادی و کاربست در مددکاری اجتماعی» ترجمه بهرام اصل فتاحی و فائزه پورپیغمبر از سوی انتشارات دانشگاه آزاد اسلامی شبستر منتشر شد.

کتاب­ «مبانی شیمی هتروسیکل: اهمیت در طبیعت و سنتر ترکیبات دارویی» تالیف لوئیس کوئین و جان تایرل که از سوی داود چوبفروش خوئی و محمد حاجی ترجمه و در 11 فصل روانه بازار کتاب شده است.

این کتاب نکات کلیدی شیمی هتروسیکل را با نگاهی عمیق و ساده مورد بحث قرار داده است. به طوری که برای هر کسی با داشتن دانش شیمی آلی عمومی که برای اولین بار با هتروسیکل­ها مواجه می­شود بسیار مفید خواهد بود.

شیمی هتروسیکل یکی از وسیع­ترین و پرکاربردترین شاخه ­های شیمی آلی می­باشد. تقریباً تمام مباحث و سرفصل­های لازم برای تدریس شیمی هتروسیکل مقدماتی در این کتاب گنجانده شده است و می­تواند در دوره کارشناسی ارشد شیمی آلی مورد استفاده قرار گیرد.

کتاب­ «مبانی شیمی هتروسیکل: اهمیت در طبیعت و سنتر ترکیبات دارویی» در 354 صفحه با قیمت 350000 ریال از سوی انتشارات دانشگاه آزاد اسلامی شبستر چاپ و روانه بازار کتاب شده است.

دکتر داود چوبفروش خوئی عضو هیات علمی تمام وقت و استادیار گروه شیمی واحد شبستر است.

کتاب «ریشه ­های فردیت و فردگرایی در هنر: ازدیرباز تا دوران معاصر» تالیف حمیدرضا زمانی با بینشی اجمالی بر فردیت، فردگرائی هنری از دوره ­های کهن را مورد بررسی قرار داده است.

آنچه بیش از هر مقوله ­ای در این کتاب بررسی شده است توجه و عدم توجه بر فردیت یا تاثیرات آن در آثار بوجود آمده در دوره­ های مختلف تاریخی و تاریخی هنری است که تا دوران معاصر نیز ادامه یافته است.

کتاب «ریشه­ های فردیت و فردگرایی در هنر: ازدیرباز تا دوران معاصر» در 3 فصل و 120صفحه با قیمت 160000 ریال از سوی انتشارات دانشگاه آزاد اسلامی شبستر چاپ و روانه بازار کتاب شده است.

حمیدرضا زمانی عضو هیات علمی تمام وقت و مربی گروه هنر واحد شبستر و دانشجوی دکتری تخصصی تاریخ هنر است.

کتاب «رشد، تحول و رفتار بشر: نظریه­ های بنیادی و کاربست در مددکاری اجتماعی» به شرح مبسوطی از موضوعات روان­شناسی تحولی که عمدتاً پیرامون مساله دلبستگی مطرح شده­اند پرداخته است.

مباحث مطرح شده از چشم ­انداز روان تحلیل­گری فرویدی و همچنین نظریه روانی اجتماعی اریکسون به چالش کشیده شده است. کتاب شامل مطالعات و مثال­ های موردی است که به فهم مطالب و کاربردی کردن آن برای مربیان و مددکاران بسیار مفید می­نماید.

کتاب­ «رشد، تحول و رفتار بشر: نظریه­ های بنیادی و کاربست در مددکاری اجتماعی» در 13 فصل و 363 صفحه با قیمت 300000 ریال از سوی انتشارات دانشگاه آزاد اسلامی شبستر چاپ و روانه بازار کتاب شده است.

دکتر بهرام اصل فتاحی عضو هیات علمی تمام وقت و استادیار گروه علوم تربیتی واحد شبستر است.

کد خبر: 955360

وب گردی

وب گردی