ظهرابی: فدراسیون هندبال افکار عمومی را فریب می‌دهد/ اگر قرار به انتخاب مرتجی بود، چرا از روز اول نیامد؟

کاپیتان سابق تیم ملی هندبال گفت: اگر قرار به انتخاب مرتجی بود، چرا از روز اول به کادر فنی اضافه نشد و این همه زمان از دست رفت؟

مسعود ظهرابی در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، در مورد حضور زوران کاستاراتویچ، سرمربی مقدونیه ای روی نیمکت تیم ملی هندبال ایران اظهار داشت: آخرین تجربه مربیگری کاستاراتویچ به تیم باشگاهی الجیش قطر برمی گردد که او موفق شد تیمش را در مسابقات جام باشگاه های جهان به میزبانی قطر، چهارم کند. رزومه خاص دیگری از او ندیده ام اما می دانم روابط عمومی بسیار بالایی دارد و امیدوارم این موضوع به برقراری ارتباط مناسب میان او و ملی پوشان ما منجر شود.

وی ادامه داد: امیدوارم با اضافه شدن لژیونرها، تیم قدرتمندی را برای حضور در بازی های آسیایی 2018 جاکارتا آماده کنند. به هر حال سرمربی تیم ملی را دیر انتخاب کردند و او کار سختی پیش رو دارد اما بهترین تیم تاریخ هندبال ایران در اختیار کاستاراتویچ است و انتظار داریم نمایش خوبی در جاکارتا داشته باشند.

کاپیتان سابق تیم ملی هندبال در خصوص انتخاب شهداد مرتجی، داماد رئیس فدراسیون هندبال به عنوان مربی دروازه بان های تیم ملی پس از حواشی پیش آمده در مورد اعزام به کلاس های پیشرفته مربیگری در ژاپن، گفت: مرتجی قبلا مربی تیم ملی بوده و حالا به عنوان مربی دروازه بان ها انتخاب شده است اما با این حال برخی مسائل گنگ هستند. به نظر من مسخره ترین کار ممکن انجام شد و بی تدبیری در این انتخاب موج می زند.

ظهرابی در پایان تصریح کرد: مرتجی در دوره قبل مربی تیم ملی بوده و الان نباید مربی دروازه بان ها شود بلکه بهتر است او را به عنوان مربی نگه می داشتند. هر چند او قطعا کار مربیگری را بیشتر انجام خواهد داد، تا مربی دروازه بان ها را. به نظرم مسخره بازی در این انتخاب زیاد است.

اگر قرار به انتخاب مرتجی بود، چرا از روز اول به کادر فنی اضافه نشد و این همه زمان از دست رفت؟ هر مربی طبیعتا از روز اول خواسته هایش را مطرح می کند، پس چرا نباید مرتجی زودتر به عنوان مربی، کارش را آغاز می کرد؟ این کارها تنها بازی با کلمات و فریب افکار عمومی است.

604

کد خبر: 955399

وب گردی

وب گردی