کیهان ملکی: نقش فروشی  صرفا برای سینما نیست

بازیگر سریال «روزگار جوانی»، گفت: در همه صنوف افرادی وجود دارند که از میانبرهایی استفاده می کنند که برخی مواقع نتیجه می گیرند و برخی مواقع نمی گیرند.

کیهان ملکی در گفت و گو با خبرنگار فرهنگی ایسکانیوز درباره نقش فروشی در سینما، اظهار داشت: شایعاتی دراین باره شنیدم اما هیچ وقت نتوانستم دقیق از این موضوع مطلع شوم و تأییدش کنم. حتما عده ای در همه صنوف وجود دارند که از میانبرهایی استفاده می کنند که برخی مواقع نتیجه می گیرند و برخی مواقع نمی گیرند.

این بازیگر سینما افزود: شاید برخی با استفاده از پول و بیزینس بتوانند کمبود بودجه تولید فیلم ها را تأمین کنند اما بعید می دانم کسی اصلاً توانایی بازیگر نداشته باشد و با صرف روابط یا خرید نقش ماندگار شود.

این بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون ادامه داد: به نظر می رسد برای این حرفه یک پروپاگاندای مطبوعاتی نیاز است که من هم اهل این موضوع نبودم.

ملکی با اشاره به نحوه انتخاب فیلم هایش با توجه به آثار زیادی که در سینما و تلویزیون دارد، گفت: چون اهل حاشیه نبوده ام هر چند بیش از60 اثری سینمایی، تلویزیونی و تئاتر دارم اما کمتر دیده شده ام.

وی با اشاره به حضور بازیگران با کیفیت در سینما و تلویزیون ایران، افزود: با وجود حضور این بازیگران مطرح نمی‌دانم چرا برخی تبدیل شده اند به سوپر استارهای مملکت. بنابراین به نظر می رسد یک جایی و طیفی وجود دارد که افراد را اولویت بندی می کند.

بازیگر سریال «روز گار جوانی» ادامه داد: دنبال این نیستم که در گروه یا دارو دسته خاصی قرار بگیرم همیشه فکر می کردم اگر بازیگر توانایی و پتانسیل داشته باشد دیده می شود.

ملکی درباره کم کاری اش در حیطه بازیگری، اظهار داشت: کم کاری ام شاید به دلیل فواصل زمانی کاری یا شاید وسواس خودم باشد که ترجیح می دهم اگر قرار است نقشی را بازی کنم باید چیزی در آن نقش وجود داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: تمام این سال ها به نظرم آمده که چطور می شود در جدول یا مسابقه ای اسم کسی وجود نداشته باشد. البته روابط عموی بدی ندارم اما مصاحبه مطبوعاتی دغدغه ام نبوده است.

501

کد خبر: 955439

وب گردی

وب گردی