تاکید استاندار گیلان بر حمایت همه جانبه از ورزشکاران

استاندار گیلان گفت: ترویج ورزش و حمایت از ورزشکار زمینه ساز پویایی و سلامت جامعه است.

به گزارش ایسکانیوز، استاندار گیلان در دیدار با جمعی از قهرمانان ورزشی گیلان که در رشت برگزار شد، بر ضرورت حمایت همه جانبه از ورزشکاران و گسترش زیر ساخت‌ های ورزشی تاکید کرد و گفت : ترویج ورزش و حمایت از ورزشکار زمینه ساز پویایی و سلامت جامعه است.

سالاری با اشاره به اختصاص بخشی از درآمد ناشی از مالیات بر ارزش افزوده کشور به توسعه زیرساخت‌های ورزشی و حمایت از ورزشکاران تصریح کرد : رقم اختصاصی این اعتبار برای استان ها بحدی نیست که بتواند پاسخگوی مطالبات بحق جامعه ورزشی گیلان باشد که تلاش می شود از ردیف های بودجه عمرانی برای رفع این نقیصه استفاده شود.


وی بر ضرورت توسعه ورزش ‌های همگانی در گیلان تاکید کرد و گفت : در زمان کنونی والیبال پس از فوتبال دومین ورزش پرمخاطب استان است و در همین راستا هزار مکان رو باز در روستاهای استان برای توسعه این رشته در نظر گرفته شده است.


خانم بخشی مدیر کل ورزش و جوانان گیلان نیز در گزارشی به دستاوردهای چشمگیر قهرمانان گیلانی در دو بخش مردان و زنان اشاره و تصریح کرد : امسال در راستای حمایت شغلی از قهرمانان استان 15 ورزشکار به استخدام این اداره کل درآمده اند و تلاش برای ایجاد فرصت‌های شغلی بیشتر برای سایر مدال آوران گیلانی ادامه خواهد داشت.


در ادامه ی این نشست جمعی از قهرمانان ورزشی گیلان عمده ترین دغدغه ها و پیشنهادات خود را در زمینه اشتغال، حمایت مالی و معنوی ، رفع مشکلات بیمه ایی و گسترش زیر ساخت‌های ورزشی و نقش آفرینی ورزشکاران گیلانی در رقابت‌های جهانی ارائه کردند.

900/900

کد خبر: 955466

وب گردی

وب گردی