اصغر همت: امیدوارم وظیفه هرکس پس از 15 سال مشخص شود

مدیرعامل خانه تئاتر، گفت: امیدوارم با تغییراتی که در مدیریت تئاتر به وجود آمده همه چیز مدون و حیطه وظایف هر فردی مشخص شود.

به گزارش خبرنگار فرهنگی ایسکانیوز، در خانه تکانی اخیر خانه تئاتر که 12 خرداد برگزار شد به ترتیب نادر برهانی مرند با 556 رأی، ایرج راد با 539 رأی، حمیدرضا نعیمی با 470 رأی، کوروش نریمانی با 442 رأی، اصغر همت با 441 رأی، محمودرضا رحیمی با 423 رأی و بهزاد فراهانی با 402 رأی به عنوان اعضای جدید هیأت مدیره انتخاب شدند.

روز 21 خرداد نیز بار دیگر ایرج راد با رای قاطع اعضای به عنوان رئیس خانه تئاتر انتخاب شد تا گمانه زنی ها درباره مدیرعامل جدید بیش از بیش بر سر زبان ها افتد.

حالا در جلسه فردا 28 خرداد اعضای هیات مدیره خانه تئاتر تکلیف مدیرعامل نیز مشخص خواهند کرد و باید ماند و دید که آیا اصغر همت نیز مانند ایرج راد با دیگر مدیر عامل خانه تئاتر خواهد شد؟

گنمانه زنی هایی که ایرج راد رییس خانه تئاتر آن را خیلی محتمل ندانسته و به خبرنگار ایسکانیوز گفته که فعلا صحبتی درمورد مدیرعاملی قطعی در خانه تئاتر نشده است. تمام اعضا باید در این باره نظر بدهند و هنوز چیزی از قبل مشخص نیست.

با توجه به این سخنان راد، به نظر می رسد گزینه جدیدی در هیات مدیره تحت بررسی است که احتمالا در جلسه فردا مشخص خواهد شد.

اصغر همت نیز درباره احتمال انتخاب مجدد خود و برنامه هایش در خانه تئاتر به خبرنگار فرهنگی ایسکانیوز گفت: هنوز به عنوان مدیرعامل برای سال دوم انتخاب نشده ام و خبری هم در این باره به طور قطع ندارم.

وی افزود: مدیرعامل مجری مصوبات هیات مدیره است و بنابراین برنامه خاصی نداره و اگر برنامه ای باشد آن را هیات مدیره مشخص می کند.

همت ادامه داد: البته در 15 سال دوره مدیریت ایرج راد و دو سال حضورم به عنوان مدیرعاملی خارج از ضوابط مدون عملکرده ایم اما امیدوارم با تغییراتی که به وجود آمده همه چیز به صورت مدون و حیطه وظایف هرکسی مشخص شود.

501

کد خبر: 955508

وب گردی

وب گردی