سلطانی‌فر در تماس تلفنی با کی‌روش: بازی‌های خوب تیم ملی، نام ایران را پرافتخارتر می‌کند

وزیر ورزش و جوانان در تماس تلفنی با سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان از او خواست تمام تلاش خود را برای پیروزی و شادمان کردن مردم به کار بگیرد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، مسعود سلطانی‌فر در این تماس تلفنی گفت : میلیاردها نفر در سراسر جهان بازی تیم ملی ایران را به عنوان نماد های ارزشمند کشوری با عظمت، با فرهنگ و دارای تاریخ کهن و پرافتخار تماشا می کنند وبازی خوب شما باعث انسجام و افزایش غرور ملی خواهد شد و نام پرآوازه ایران را پرافتخارتر می کند.

در این تماس تلفنی کی روش گزارشی از اخرین وضعیت تیم ملی ، بازیکنان و اردوهای تدارکاتی بشیکتاش ترکیه و کمپ لوکوموتیو مسکو به وزیر ورزش و جوانان ارائه کرد.

سلطانی فر با تقدیر از زحمات سرمربی و کادر فنی تیم ملی ایران، به کی روش گفت : تیم ملی فوتبال تنها یک تیم 23 نفره نیست، بلکه قلب‌های 80 میلیون ایرانی همراه تیم ملی در جام جهانی است. ‏مردم سربلند ایران همواره دعاگوی جوانان ارزشمند و ورزشکار ایران هستند و از شما می خواهند که از همه توانمندی ها و تجربیات خود برای موفقیت تیم ملی فوتبال ایران استفاده کنید.

وزیر ورزش و جوانان گفت: صعود مقتدرانه و زود هنگام تیم ملی فوتبال ایران و قرار گرفتن در جمع 32 تیم برتر فوتبال جهان ، افتخار بزرگی برای ورزش کشور است و انشاالله با بازی‌های مقتدرانه شما در جام جهانی تکمیل خواهد شد.

وزیر ورزش و جوانان تقارن اولین بازی ایران با عید فطر را به سرمربی تیم ملی یادآور شد و گفت : این موضوع را به فال نیک می گیریم و امیدوارم در این عید بزرگ، شما عیدی مناسبی به ملت ایران بدهید.

602

کد خبر: 955518

وب گردی

وب گردی