کلانتری: درگیری و مشاجره‌ای در کار نبود/ دخالتی در کار کادر فنی تیم ملی بوکس نداریم

دبیر فدراسیون بوکس گفت: فدراسیون بوکس ایران هیچ مشکلی با کادر فنی و سرمربی خود ندارد و در کارآنها به هیچ عنوان دخالتی نمی کند.

علیرضا کلانتری در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، در خصوص انتشار اخباری مبنی بر مشاجره و درگیری لفظی میان عیسی گل محمدی، سرپرست تیم ملی بوکس و ناصر طالبی، نایب رئیس فدراسیون اظهار داشت: در جلسه ای که روز گذشته (سه شنبه) با حضور دبیر فدراسیون بوکس و کادر فنی تیم ملی برگزار شد و مربی و سرمربی تیم ملی بوکس نیز در آن حضور داشتند، در مورد اضافه شدن سهمیه بوکس ایران و اعزام نفرات به بازی های آسیایی 2018 گفت و گو انجام شد و هیچ درگیری و مشاجره لفظی در کار نبود.

وی افزود: فدراسیون بوکس ایران هیچ مشکلی با کادر فنی و سرمربی خود (اکبر احدی) ندارد و از آنها حمایت کامل می کند. ما در کار آنها به هیچ عنوان دخالت نمی کنیم و نخواهیم کرد بلکه وظیفه ما حمایت کردن و پشتیبانی از کادر فنی و ورزشکاران است و این کار را به نحو احسن انجام خواهیم داد.

دبیر فدراسیون بوکس در پایان تصریح کرد: کادر فنی تصمیم گیرنده نهایی در خصوص اعزام ورزشکاران به مسابقات آسیایی است و ما دخالتی در انجام امور کادر فنی نخواهیم داشت. خوشبختانه احدی، سرمربی تیم در حال انجام کارها و بررسی شرایط ورزشکاران است و همان طور که گفتم ما از او حمایت می کنیم.

602

کد خبر: 955615

وب گردی

وب گردی