حاج‌رضایی: تاکتیک سرمربی مراکش مثل کی روش است/ ماهیت فوتبال، همه را غافلگیر می‌کند

کارشناس فوتبال کشورمان گفت: مراکش، سرمربی فرانسوی جوان و کاربلدی دارد و مهم تر از همه فلسفه فوتبال او مثل کی روش است.

امیر حاج رضایی در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری ایسکانیوز، در خصوص دیدار تیم ملی فوتبال کشورمان مقابل مراکش در جام جهانی 2018 روسیه، اظهار داشت: قبل از هر مسابقه، با توجه به ذهنیت و سوابق تیم ها در مورد نتیجه صحبت می کنیم ولی فوتبال ورزشی است که همه معادلات را به هم می ریزد و غیر ممکن ها ممکن می شود. حتی بهترین کارشناس ها و پیشکسوت های فوتبال هم از ماهیت فوتبال غافلگیر می شوند.

وی ادامه داد: ما از مراکش اطلاعات زیادی داریم. این تیم بازیکنان اروپایی دارد و قهرمان آفریقا شده است. سرمربی فرانسوی جوان و کاربلدی دارد و مهم تر از همه فلسفه فوتبال او مثل کی روش است. تاکتیک این 2 مربی دفاع و حمله است پس این بازی تقابل بازیکنان میانی ما با بازیکنان میانی مراکش است.

کارشناس فوتبال کشورمان در پایان گفت: نگاه من به فوتبال فقط ورزشی نیست. به نظر من فوتبال تلفیقی از سینما، ادبیات، فلسفه و زندگی است. مهم تر از همه فوتبال ورزش عادلانه ای نیست. خیلی وقت ها دیدیم تیم برتر میدان شکست خورده یا داور خلاف عدالت سوت زده است. پس به طور قطع نمی توان نتیجه را پیش بینی کرد ولی امیدوارم بتوانیم مقابل مراکش به پیروزی برسیم.

606

کد خبر: 955653

وب گردی

وب گردی