سردار کوثری: مجلس قوانین استعماری و تحمیلی را تصویب نکند

جانشین فرماندهی قرارگاه ثارالله(ع) گفت: هنگامی که یک طرح می خواهد به قانون تبدیل شود، نمایندگان مجلس باید تمام زوایای آن را بسنجند که این قانون تحمیلی یا استعماری نباشد و آن را تصویب نکنند.

سردار محمد اسماعیل کوثری جانشین فرماندهی قرارگاه ثارالله(ع) در گفت و گو با خبرنگار سیاسی ایسکانیوز، درباره تصویب قانون FATF در مجلس شورای اسلامی و تبعات آن اظهارداشت: قانون FATF در ظاهر بسیار خوب به نظر می رسد زیرا که به دنبال مبارزه با پولشویی است؛ اما موضوع اصلی بحث تعریف استکبار جهانی از موضوع "تروریسم" است که با تعریف جمهوری اسلامی ایران تفاوت دارد.

وی افزود: آمریکا ادعا می کند که حزب الله جزء گروه های تروریستی است درحالی که حزب الله لبنان یک تشکیلات سیاسی است که در لبنان فعالیت می کند اگر بخواهد اقدامی هم انجام بدهد اعلام می کند و هیچ کار مخفیانه ای انجام نمی دهد.

کوثری ادامه داد: جبهه مقاومت با تروریسمی مبارزه کرده است که آمریکا و اسرائیل آن ها را درست کردند و لذا در اصل تروریست خودشان هستند؛ کشورهایی که تروریسم را در خاورمیانه به وجود آوردند به خصوص رژیم صهیونیستی که از ریشه یک دولت تروریست است باید پاسخگوی اقدامات خود باشند.

جانشین فرمانده قرارگاه ثارالله تاکید کرد: این که عده ای ادعا می کنند در صورت تصویب نشدن FATF کشور آسیب می بیند یک ادعای غلط است؛ هنگامی که یک طرح می خواهد به قانون تبدیل شود، نمایندگان مجلس باید تمام زوایای آن را بسنجند که این قانون تحمیلی یا استعماری نباشد و آن را تصویب نکنند.

وی در پایان اذعان داشت: کشور نباید زیر بار هر قانون بین المللی برود زیرا که ممکن است این قانون خسارات جبران ناپذیری را به کشور وارد کند.

302

کد خبر: 955704

وب گردی

وب گردی