حواشی اخبار دانشگاه آزاد اسلامی در هفته ای که گذشت

بسته اخبار و حواشی مرتبط با دانشگاه آزاد اسلامی و واحد های آن پایان هر هفته در ایسکانیوز منتشر می شود.

به گزارش خبرنگار دانشگاه ایسکانیوز، طبق روال همیشگی ، باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران در روزهای پایانی هر هفته یک بسته خبری منتشر می کند، بسته ای که به اخبار مرتبط به واحدهای دانشگاه آزاد می پردازد، این هفته هم کنارمان باشید، اگر پیشنهاد یا انتقادی دارید می توانید اینجا کلیک کنید و با ما تماس بگیرید.

مذاکره خرید سوهانک از طرف آیت الله هاشمی صورت گرفته بود

بالاخره با وجود اعتراضات دانشجویان در انتقال واحد تهران مرکز به سوهانک، امروز مجتمع امام خمینی(ره) معروف به سوهانک به دانشگاه آزاد اسلامی انتقال یافت. انتقال این مجموعه حرف و حدیث های بسیاری را در پی داشت و انگشت های اتهام به سوی تیم جدید مدیریتی دانشگاه آزاد اسلامی نشانه رفته بود در صورتی که مذاکره برای خرید مجتمع سوهانک از 5 سال پیش از طرف آیت الله هاشمی رفسنجانی صورت گرفته بود.مسئولان وقت نیز این مذاکراتی در راستای در اختیار گرفتن این مجموعه ترتیب دادند اما بنا به دلایلی آن توافق به سرانجام نرسید اما در دوره جدید با دستور دکتر ولایتی، برای رفاه حال دانشجویان مذاکره با کمیته امداد با این هدف که این مجموعه می‌تواند برای دانشگاه آزاد اسلامی و دانشجویانش یک مرکز آموزشی مناسب باشد از سر گرفته شد.

تغییر و تحولات مدیریتی در آنا

در اوایل هفته گذشته بود که حسن کربلایی، به عنوان مدیرعامل خبرگزاری آنا فعالیت خود را آغاز کرد،وی مدیرکل استان‌های خبرگزاری فارس و سردبیر روزنامه رسالت بوده است. در همین راستا معاون خبر خبرگزاری آنا نیز برکنار شد. رسمی نانوشته در رسانه وجود دارد که با تغییر مدیریت در یک رسانه، خبرنگاران استرس دارند از کار بیکار شوند و فرد دیگری را به جایشان منصوب کنند.ورودتان را به رسانه دانشگاه آزاد خوشامد می گوییم دکتر کربلایی، لطفا هوای همکارانمان را داشته باشید.

حواشی دیدار اعضای تشکل‌های دانشجویی با رئیس دانشگاه آزاد اسلامی

عصر 21خرداد ماه در یک ضیافت افطاری دکتر فرهاد رهبر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با اعضای شورای مرکزی اتحادیه‌ها و تشکل‌های دانشجویی دیدار داشتند، این دیدار به اعتقاد برخی از افراد حاشیه هایی نیز به همراه داشت و منجر به ناراحتی برخی دانشجویان شد. محمدرضا گلرو مفرد دبیر انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل درباره حواشی این مراسم اعلام کرد: متاسفانه در این جلسه رئیس دانشگاه آزاد به جای پاسخ‌دادن به مطالبات و تعامل با دانشجویان برخورد نامناسبی داشت که موجب ناراحتی دانشجویان شد و همچنین باعث شد جلسه پایان تلخی داشته باشد. از رئیس دانشگاه آزاد انتظار می‌رود که با سعه‌صدر بیشتری با دانشجویان برخورد کنند و مطالبات تشکل‌های دانشجویی را تا حد امکان پاسخ دهد.

سریح یا صریح مسئله این است!

چند روز پیش یکی از دانشجویان عکسی برایمان ارسال کرد، ماجرای توهین استاد هتاک و توهین به مقدسات اهل سنت واحد زاهدان را که به یاد دارید؟ ماجرایی واکنش های بسیاری را به دنبال داشت و در نهایت منجر به اخراج این استاد در اویل خرداد ماه شد. بسیاری از دانشجویان چه شیعه چه اهل سنت پیگیر این ماجرا بودند، مسئولان دانشگاه نیز گناهی ندارند، خواسته اند خبر اخراج این استاد را به مردم و دانشجویان بدهند، اما شاید عجله در انتشار هر چه سریع تر خبر کار دستشان داده و فتوای صریح را نوشته اند فتوای سریح،شاید هم تایپ آن را به دانشجویان واگذار کرده اند. قطعا نمی توانیم مسئولان نوشتن این بنر را مجبور کنیم که سرکلاس املا بنشینند، اما از آن ها عاجزانه خواهش می کنیم قبل از انتشار حداقل متنی که قصد چاپش را دارند مطالعه کنند.

هشتک جزوه یابی

باز هم آخر ترم شده است و بازار کپی جزوه حسابی داغ است، دانشجویان تهران شمال و چند واحد دیگر در صفحه اینستاگرام خود دست به اقدام جدیدی داشته اند به طوری که هر فردی که جزوه درس مورد نظرش کامل نباشد می تواند با #جزوه_یابی یا #جزوه_یاب در پست اینستاگرامی واحد خود درخواست دهد، در این میان دانشجویانی که جزوه مورد نظر را دارند می توانند از جزوه عکس بگیرند و برای فرد مورد نظر ارسال کنند یا به هر نوعی جزوه را به فرد مورد نظر برسانند.

اعتراض به سبکی جدید!

سوسک های این دوره و زمانه عجیب فهیم شده اند، به جای زیر زمین ها و چاه های فاضلاب به دانشگاه می آیند! بله درست است سوسک در کلاس درس، باور نمی کنید؟ عگس زیر را ببینید.

تصویر فوق عکس وضعیت سوسک ها در کلاس های پایین مسجد دانشگاه واحد تبریز را نشان می دهد(آنگونه که خودشان در پیج اینستاگرامشان نوشته اند) بالاخره این هم نوعی اعتراض است دیگر!

شیرین های دانشگاه

حتما این جمله را شنیده اید که می گوید:« انسان در محدودیت ها ستاره می شود.» دانشجویان هم که استاد تبدیل ایده به عمل با استفاده از ساده ترین روش ها هستند، مصداق این مورد در عکس زیر به خوبی قابل مشاهده است.

در نگاه اول شاید تصور کنید که دانشجویان واحد تهران غرب در اقدامی اعتراضی صندلی را به دار آویختنه اند اما اگر کمی بیشتر دقت کنید می بنید برای اینکه از جمع شدن پرده ویدئو پروژکتور جلوگیری کنند، صندلی را به آن آویزان کرده اند!

و به روایت تصویر این هفته

ان شالله از ترم بعد به روایت تصویر در کتابخانه واحد تبریز

201

کد خبر: 955734

وب گردی

وب گردی