آیین معارفه « عباسعلی رضایی» به عنوان فرماندار شهرستان ساری با حضور مسئولان استانی برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز، اسماعیل حسن‌زاده، سرپرست سابق فرمانداری ساری ظهر پنجشنبه در آیین تودیع و معارفه فرمانداری ساری، خدمت در نظام جمهوری اسلامی را یک فرصت و توفیق دانست و گفت: در استمرار نظام جمهوری اسلامی خون پاک‌ترین و شریف‌ترین انسان‌ها ریخته شد.

وی فلسفه کار در نظام جمهوری اسلامی را خدمت دانست و افزود: امیدواریم امانت‌دار خوبی برای مسئولیتی که قبول کردیم باشیم و این امانتی است که باید تحویل بدهیم.

حسن‌زاده به شرایط منطقه اشاره کرد و گفت: از مردم با شور و شعور شهرستان ساری که در روز قدس علیرغم همه کارشکنی‌ها در روز قدس با نظام جمهوری اسلامی تجدید میثاق کردند، قدردانی می کنم.

سرپرست سابق فرمانداری ساری بابیان اینکه امروز فردی مشکلات جامعه را انکار نمی‌کند، افزود: مردم باوجود همه مشکلات برای حفظ نظام ایستاده هستند و باید قدر این مردم را بدانیم و به آن‌ها وفادار باشیم.

وی بابیان اینکه برای داشتن نظام استوار و مقاوم نیازمند امنیت هستیم، افزود: بزرگ‌ترین امنیت رضایت‌مندی مردم است.

حسن‌زاده با تأکید بر اینکه موفقیت در سیاست داخلی و خارجی منوط به رضایت‌مندی مردم است،گفت: نخستین کار برای رضایت‌مندی مردم گفتار ، رفتار محترمانه و صادقانه در برابر مردم است.

سرپرست سابق شهرستان ساری بابیان اینکه امروزه با آسیب‌های اجتماعی در جامعه مواجه هستیم، گفت: برای حل مشکلات اجتماعی باید نشاط اجتماعی ایجاد شود که در دولت روحانی اقدامات خوبی انجام‌شده است.

حسن‌زاده افزود: ۱۵ درصد طلاق در سال گذشته نسبت به سال ۹۵ کاهش پیداکرده و این موفقیت به دلیل همت مسئولان و همه ادارات بوده است.

سرپرست سابق فرمانداری شهرستان ساری بابیان اینکه شهرستان ساری در طرح کارا موفق بوده است، ادامه داد: هزار نفر در شهرستان ساری ثبت‌نام کردند که حدود ۱.۵ میلیارد تومان تسهیلات پرداخت‌شده است.

در این مراسم عباسعلی رضایی مدیرکل سابق بنیاد شهید مازندران به عنوان فرماندار ساری معرفی شد.

کد خبر: 955903

وب گردی

وب گردی