کلهر: می توان مراکش را شکست داد / اسپانیا یک تیم گروهی است نه فرد محور

پیشکسوت فوتبال ایران گفت:به عقیده من تیم ملی فوتبال ایران با داشتن مربی کارکشته و حرفه ای مثل کارلوس کی روش می تواند مراکش را شکست دهد.

محمود کلهر در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، در خصوص دیدار تیم ملی فوتبال ایران مقابل مراکش در جام جهانی فوتبال 2018 روسیه اظهار داشت: به عقیده من تیم ملی فوتبال ایران با داشتن مربی کارکشته و حرفه ای مثل کارلوس کی روش و همچنین وجود انسجام تیمی در بازیکنانش می تواند مراکش را شکست داده و 3 امتیاز حساس بازی را کسب کند.

وی افزود: خط دفاعی مراکش نقاط ضعفی دارد و می توان با استفاده از انسجام تیمی، به شرطی که استرس و اضطراب در بازیکنان ما وجود نداشته باشد از نقاط ضعف این خط دفاعی استفاده کرد و پیروز میدان شد. تیم ملی فوتبال ایران لیاقت صعود از گروه خود و رفتن به مرحله بعد جام جهانی را دارد.

پیشکسوت فوتبال ایران در خصوص شرایط اسپانیا پس از اخراج شوکه کننده یولن لوپتگی، سرمربی اسپانیا تصریح کرد: اسپانیا یک تیم فرد محور نیست و بیشتر بر مبنای کار گروهی و تیمی پیش می رود. انتخاب فرناندو هیرو هم به عنوان سرمربی تیم ملی اسپانیا درست و اصولی بوده و این فرد بسیار باتجربه و دارای سابقه درخشان است و در گذشته بهترین دفاع در تیم ملی اسپانیا بوده است.

کلهر در پایان گفت: به نظر من این شوه مثبت و قوی برای بازیکنان تیم ملی اسپانیا خواهد بود و منجر به افزایش انگیزه بازیکنان این تیم می شود. مسلما سرمربی جدید برنامه های سرمربی قبلی را دنبال خواهد کرد و خللی در کار فوتبال اسپانیا ایجاد نخواهد شد.

602

کد خبر: 955908

وب گردی

وب گردی