آشوبی: اسپانیا تیمی نیست که با برکناری سرمربی خود به‌هم بریزد/ می توانیم مراکش را شکست دهیم

پیشکسوت فوتبال ایران گفت: امیدوارم تغییر و تحولاتی که در اسپانیا افتاده به سود ما باشد ولی فکر نکنم اسپانیا تیمی باشد که با این اتفاق از هم بپاشد.

فرزاد آشوبی در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری ایسکانیوز، در خصوص دیدار تیم ملی فوتبال کشورمان مقابل مراکش در جام جهانی 2018 روسیه، اظهار داشت: اینکه بگوییم این بازی قطعا به سود ما تمام می شود، منطقی نیست ولی مراکش نسبت به 2 تیم دیگر هم گروه ما، حریف آسان تری محسوب می شود. اگر بخواهیم احساسی صحبت کنیم ایران قطعا از گروهش صعود خواهد کرد ولی اگر بخواهیم منطقی و عمیق این موضوع را بررسی کنیم احتمال صعود ما زیاد نیست.

وی در مورد برکناری سرمربی تیم ملی اسپانیا در فاصله 3 روز مانده به شروع جام جهانی، تاکید کرد: فوتبال بازی احتمالات است و امکان وجود هر اتفاقی در آن وجود دارد. امیدوارم تغییر و تحولاتی که در اسپانیا افتاده به سود ما باشد ولی فکر نکنم اسپانیا تیمی باشد که با این اتفاق از هم بپاشد.

پیشکسوت فوتبال ایران در پایان گفت: اسپانیا تیمی است که با یولن لوپتگی در 20 بازی اخیر خود شکست نخورده بود و فقط برای اصول اخلاقی 3 روز مانده به شروع جام جهانی، سرمربی موفق خود را برکنار کردند. امیدوارم مسئولان و فوتبالی های کشور ما هم از این اتفاقات درس بگیرند و بفهمند مهم فقط نتیجه نیست و در وهله اول اخلاق و انسانیت قرار دارد.

606

کد خبر: 955915

وب گردی

وب گردی