بن عطیه: برای مهار ایران برنامه داریم/ آمده ایم لذت ببریم و بخندیم

کاپیتان تیم ملی فوتبال مراکش گفت: آماده حضور در جام جهانی ۲۰۱۸ هستیم و برای بازی با ایران برنامه داریم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری ایسکانیوز، مهدی بن عطیه در نشست خبری پیش از دیدار مراکش برابر تیم ملی ایران در نخستین بازی گروه B جام جهانی اظهار داشت: این یک واقعه فوق العاده و یک رویاست که به واقعیت پیوسته است. کار زیادی برده تا به اینجا برسیم و بعد از 20 سال دوباره در جام جهانی هستیم و این فوق العاده است. ما آماده هستیم برای مراکشی‌هایی که به اینجا آمده‌اند و در خانه هستند، روز خوبی را رقم بزنیم. آماده هستیم تا لحظه فوق العاده‌ای را رقم بزنیم.

وی ادامه داد: حضور ما در روسیه ساده نبود. ما به چیزی رسیدیم که شایسته آن بودیم. من مربی و بازیکنان تلاش کردیم تا امروز اینجا باشیم و شایسته بودیم. تلاش کردیم تا به اینجا برسیم و ما کشوری هستیم که شایسته احترام باشیم.

کاپیتان تیم ملی فوتبال مراکش در پاسخ به این سؤال که آیا برنامه‌ای برای مهار سردار آزمون دارید، گفت: ما باید بازی کنیم، به نحوی که بازی‌مان را تا الان انجام می‌دادیم و باید تلاش کنیم و حداکثر توان‌مان را خرج کنیم. سال‌های گذشته سخت بوده و ما نباید از طرف مقابل گل بخوریم و اگر این اتفاق رخ ندهد می‌توانیم گل بزنیم. آزمون بازیکن خوبی است که گل‌های زیادی هم برای ایران زده است، اما ما برنامه خاصی برای او نداریم بلکه برای همه تیم ایران برنامه داریم. مطمئناً اگر بتوانیم خط حمله آنها را از کار بیندازیم، می‌توانیم به آنها گل هم بزنیم.

بن عطیه در خصوص اینکه آیا مراکش در این مدت آرامش داشته یا نه اظهار داشت: تیم خوب و جوانی داریم و می‌خواهیم لذت ببریم و بخندیم، اما می‌دانیم چقدر باید جدی باشیم. یکی از جوان‌ترین تیم‌ها در این تورنمنت هستیم و فشاری روی ما نیست. شاید روی با تجربه‌ها فشار باشد و باید این را بگویم شاید این اولین و آخرین جام جهانی من باشد، اما فشاری روی ما نیست و ما بازی خودمان را می‌کنیم . یک روزه نمی توانیم تغییر کنیم و اکنون دنبال این هستیم که از بازی‌ما لذت ببریم.

وی درباره اینکه احساس‌تان از حضور در جام جهانی چیست، گفت: این یک انتظار طولانی بود به خصوص در کشور ما که نگاهی عمیق به فوتبال دارد، اما اکنون خوشحالیم. می‌دانیم در جام جهانی چه کیفیت‌هایی نیاز است و می‌خواهیم در گروه‌مان آرامش داشته باشیم و آرامش کمک‌مان می‌کند و با این جام جهانی خاص می‌توانیم نشان دهیم سطح واقعی ما چیست. تیم ما تغییر کرده و بازیکنان قادر خواهند بود نشان دهند چه سطحی دارند و ما مطئمن هستیم می‌توانیم کارهای بزرگی انجام دهیم.

606

کد خبر: 955959

وب گردی

وب گردی