گرانی مردم را خسته کرده است

امام جمعه مشهد با بیان اینکه مسئولان نظام باید توجه کنند گرانی مردم را خسته کرده و طاقت فرسا شده است، گفت: باید به عنوان نمایندگان ملت پای کار بیایند و مشکلات را حل کنند و این قابل قبل نیست محصولاتی که مربوط به خود دولت است احتکار شده و برای وضعیت بازار به هم بریزد.

به گزارش ایسکانیوز، آیت الله سید احمد علم الهدی صبح جمعه در خطبه های نماز عید سعید فطر که در حرم مطهر رضوی اقامه شد اظهار کرد: روزی در این کشور اعضای موتلفه حسنعلی منصور که جاسوس انگلیس بود را کشتند که این اقدام برای امروز ما چند پیام دارد.

وی افزود: این اقدام در مرحله نخست پیام ایثارگری و فداکاری را دارد و در مرحله بعد این اقدام انقلابی توطئه های آمریکا و انگلیس علیه ملت ایران را خنثی کرد.

عضو مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: در دوران حکومت قاجار و پهلوی متاسفانه کشور با قرار دادهای مختلف فروخته شد و امروز نیز نمایندگان مجلس باید مراقب باشند آن مسیر را دنبال نکنند و بخواهند با تصویب« ای اف تی اف» مملکت خود را بفروشند و دشمن را بر امور بانکی کشور مسلط کنند.

امام جمعه مشهد تاکید کرد: امروز با دوران قبل از انقلاب تفاوت دارد زیرا ما برای این حکومت خون های زیادی دادیم و امروز هم رزمندگان ما در سوریه برای حفظ اسلام جان خود را فدا می کنند و نمایندگان مجلس باید بدانند با این مجاهدت ها آنها به مجلس رفته اند.

علم الهدی بیان کرد: دشمنان ملت ایران طی سال های پس از انقلاب تلاش های زیادی کردند تا این نظام را از بین ببرند اما هیچ موفقیتی نداشته اند و در شرایط فعلی نقشه آنها فشار اقتصادی و ایجاد مشکلات معیشتی برای مردم ما است که در این مسیر نباید عده ای به دلیل مشکلات اقتصادی مقابل نظام قرار گیرند و اعتصاب کنند.

وی گفت: مسئولان نظام نیز باید توجه کنند گرانی مردم را خسته کرده و طاقت فرسا شده است و باید به عنوان نمایندگان ملت پای کار بیایند و مشکلات را حل کنند و این قابل قبل نیست محصولاتی که مربوط به خود دولت است احتکار شده و برای وضعیت بازار به هم بریزد.

امام جمعه مشهد تصریح کرد: احتکار 90 هزار ماشین برای افزایش قیمت آنها در بازار بر روی دیگر موضوعات از جمله نرخ کرایه و بالارفتن دیگر اجناس تاثیر می گذارد که باید به این موضوعات توجه شود.

901

کد خبر: 955995

وب گردی

وب گردی