فنونی زاده: شیوه بازی‌مان را عوض نکنیم، مقابل اسپانیا و پرتغال محکوم به شکستیم

پیشکسوت فوتبال ایران گفت: اگر با همین شیوه مقابل اسپانیا و پرتغال بازی کنیم هیچ شانسی برای کسب امتیاز نخواهیم داشت و نمی توانیم به مراحل بالاتر صعود کنیم.

مرتضی فنونی زاده در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، در خصوص پیروزی تیم ملی فوتبال ایران مقابل مراکش در جام جهانی 2018 روسیه اظهار داشت: باید اذعان کرد تیم ملی فوتبال ایران خوب بازی نکرد و شاگردان کی روش نتوانستند توانایی های خود را در زمین مسابقه نشان دهند.

وی افزود: البته خوشحال هستم که پیروز شدیم و دل مردم ایران شاد شد اما نباید غافل شد که اگر با همین شیوه مقابل اسپانیا و پرتغال بازی کنیم هیچ شانسی برای کسب امتیاز نخواهیم داشت. با این روش محکوم به شکست خواهیم بود و نمی توانیم به مراحل بالاتر صعود کنیم.

پیشکسوت فوتبال ایران در خصوص عملکرد کارلوس کی روش گفت: این سرمربی 7 سال است که هدایت تیم ملی ایران را بر عهده دارد اما نحوه بازی ایران با هدایت او خوب نیست و او بیشتر به نتیجه گرایی فکر می کند و اجازه نمی دهد که بازیکنان، توانایی های خود را به نمایش بگذارند. تفکر کی روش، دادن مالکیت توپ به حریف و استفاده از کرنر و ضربات ایستگاهی است که با این روش نمی توان همیشه نتیجه گرفت.

602

کد خبر: 956249

وب گردی

وب گردی