دیدار اساتید بسیجی دانشگاه آزاد اسلامی با خانواده شهید احمدی‌روشن

در آستانه سالروز شهادت شهید دکتر مصطفی چمران و روز بسیج اساتید، اعضای شورای مرکزی بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی با خانواده شهید احمدی روشن دیدار و گفت‌وگو کردند.

به گزارش ایسکانیوز، در این دیدار که دکتر هاشمی، افتخاری، یامین پور، شاکری، رمضانی، حجازی و پاک‌اندیش حضور داشتند ابتدا هاشمی رئیس بسیج اساتید دانشگاه به بیان اهمیت فعالیت‌های شهدای جهاد علمی پرداخت و گفت: شهید احمدی روشن و سایر شهدای هسته‌ای با روحیه جهادی وانقلابی و با اخلاصی که داشتند غیر ممکن‌های هسته‌ای را ممکن و به انقلاب اسلامی در عرصه‌های بین‌المللی اعتبار بخشیدند. احمدی روشن‌ها ثابت کردند که هرگاه به توان داخلی تکیه و به سرمایه انسانی خصوصا جوانان انقلابی اعتماد کنیم دشمن در مقابل ما زانو خواهد زد.

هاشمی در ادامه افزود: اگر جهاد علمی شهدای هسته‌ای و فعالیت‌های جهادی و انقلابی سردار شهید حسن تهرانی‌مقدم و رهروان آن شهید عزیز در حوزه موشکی نبود استکبار قطعا بدنبال تعبیر خواب‌های آشفته خود در این کشور بود.

وی ضمن ابراز خرسندی از این دیدار و اعلام اینکه خط شهدای هسته‌ای و خط انقلاب اسلامی توسط اساتید انقلابی در دانشگاه آزاد اسلامی ان‌شاءالله دنبال خواهد شد از پدر بزرگوار شهید احمدی‌روشن درخواست کرد که با رهنمودهای خود جمع حاضر را راهنمایی کند.

در ادامه حاج رحیم احمدی روشن پدر شهید احمدی روشن ضمن تشکر از حضور اساتید بسیجی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: نقش اساتید در دانشگاه بسیار تاثیرگذار است. اگر اساتید انقلابی در دانشگاه نبودند امثال مصطفی‌ها رشد نمی‌کردند و کارهای بزرگی را انجام نمی‌دادند.

وی به بیان رسالت شهدای هسته‌ای پرداخت و افزود: اگر مصطفی را از دست دادیم که البته از دست ندادیم و زنده هست، خوشحالیم که هزاران جوان امثال مصطفی آماده جهاد در عرصه‌های علمی و...هستند.

یکی از اساتید بسیجی در ادامه با اشاره به اینکه روحیه انقلابی، صبر و بصیرت خانواده‌های معظم شهدا آنها را بعنوان یک الگو معرفی کرده است اظهار کرد: تربیت خانوادگی، لقمه حلال و ... منجر به اسوه شدن شهدا شده است لذا باید بر دستان والدین شهدا بوسه زد که چنین فرزندانی را تربیت و تحویل اجتماع داده‌اند.

کد خبر: 956255

وب گردی

وب گردی