اومتیتی: توپ به دستم خورد اما از تصمیم داور متعجب شدم/ از بازی‌مان راضی هستیم

مدافع تیم ملی فوتبال فرانسه از تصمیم داور مبنی بر اعلام پنالتی به ضرر تیمش پس از خطای هندی که انجام داد، اظهار تعجب کرد.

به گزارش ایسکانیوز، ساموئل اومتیتی پس از برتری 2 بر یک تیمش مقابل استرالیا در گروه C جام جهانی 2018، درباره خطای هندی که انجام داد تا استرالیا به گل برسد، اظهار داشت: من به هوا پریدم و زمانی که می‌خواستم بچرخم، توپ به دستم برخورد کرد و داور اعلام پنالتی کرد که واقعاً از این تصمیم متعجب شدم. به هر حال ما به چنین اتفاقاتی در بازی‌ها عادت داریم. از هم‌تیمی‌هایم بابت حمایت‌های‌شان تشکر می‌کنم و به لطف حمایت‌های آنها توانستم دوباره تمرکزم را به دست بیاورم.

وی افزود: حالا باید به فکر لذت بردن از این برد باشیم. اشتباهات سهوی که مرتکب شدم، گاهی اوقات رخ می‌دهد. مهم آن است که از چنین اتفاقاتی بگذریم.

اومتیتی عنوان کرد: برد، برد است، حتی اگر همه چیز ایده‌آل نباشد. از بازی‌مان راضی هستیم، اما باید بیشتر کار کرده و مشکلات‌مان در این بازی را بررسی کنیم. ما در برخی جابه‌جایی‌ها در زمین خوب نبود. هر چند نباید فراموش کنیم که چمن این زمین خیلی خشک بود و این، حرکت ما را سخت می‌کرد. به هر حال شروع خوبی داشتیم و به برد رسیدیم.

602

کد خبر: 956262

وب گردی

وب گردی