قاسمپور: خدا کی روش را بغل کرد و بوسید!/ پیروزی مقابل مراکش، شانسی بود

پیشکسوت فوتبال ایران گفت: معتقدم انسان ها نیاز به شانس و حمایت خدا دارند و خدا هم کی روش را بغل کرده و بوسیده است.

ابراهیم قاسمپور در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، در خصوص پیروزی یک بر صفر تیم ملی فوتبال ایران مقابل مراکش در جام جهانی 2018 روسیه اظهار داشت: تیم ملی ایران در مجموع با تعصب و غیرت بازی کرد و توانست 3 امتیاز بازی را کسب کند که البته این پیروزی با چاشنی شانس همراه بود و می توان گفت این برد، شانسی به دست آمد.

وی در خصوص دیدار تیم ملی ایران با اسپانیا و پرتغال گفت: دلیل جذابیت فوتبال، غیر قابل پیش بینی بودن آن است و در این ورزش ممکن است تیم ضعیف تر بتواند تیم قوی تر را شکست دهد. خودم در دیدار با مراکش خوش‌بین به برد نبودم اما بر اساس یک سری اتفاقات شاهد پیروزی تیم ملی ایران در این بازی بودیم. ممکن است از این اتفاقات بازهم در فوتبال رخ دهد، اگرچه ما روی کاغذ شانسی مقابل اسپانیا و پرتغال نداریم.

پیشکسوت فوتبال ایران تصریح کرد: معتقدم انسان ها نیاز به شانس و حمایت خدا دارند و خدا هم کی روش را بغل کرده و بوسیده است، به هر حال برد تیم ملی ایران را تبریک می گویم و امیدوارم این اتفاقات برای فوتبال ایران تکرار شود.

قاسمپور در خصوص بازی های فردا (یکشنبه) در جام جهانی 2018 روسیه خاطرنشان کرد: در بازی برزیل و سوییس، شاگردان تیته از تجربه، تاکتیک و شانس بالای پیروزی برخوردار هستند اما چه کسی تصور می کرد برزیل 4 سال پیش و آن هم در زمین خودش 7 گل بخورد؟ این موضوع نشان دهنده این نکته است که امکان دارد هر اتفاقی در بازی فوتبال رخ دهد. در بازی آلمان و مکزیک هم شانس آلمان را روی کاغذ بیشتر می بینم چرا که تیمی بسیار فیزیکی و تاکتیکی است.

602

کد خبر: 956269

وب گردی

وب گردی