راه اندازی مدارس سما در خورموج

سرپرست جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد خورموج گفت: مدارس سما وابسته به دانشگاه آزاد اسلامی در مقاطع مختلف در شهر خورموج راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش ایسکانیوز از خورموج،اشکان معصومی در دیدار با فرمانده سپاه امام رضا (ع) شهرستان دشتی ضمن تقدیر از همکاری صادقانه مجموعه سپاه با دانشگاه آزاد اسلامی اظهار داشت: ازتعامل سپاه و بسیج دانشجویی در زمینه امور فرهنگی قدردانی می‌نمایم.

سرپرست جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد خورموج گفت: جایگاه سپاه در طول دوران دفاع مقدس و در حال حاضر بر کسی پوشیده نیست و شایسته تقدیر است.

وی ادامه داد: بیشترین خدمت در جامعه نهاد سپاه به میهن اسلامی داشته و امنیت جامعه امروز در ایران اسلامی در سایه وجود نیروهای امنیتی و نظامی به‌ویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است و امنیت موجود در جامعه مدیون حضور باصلابت این عزیزان می‌دانیم.

معصومی تأکید کرد: تحولات در منطقه خاورمیانه توسط نیروهای مخلص سپاه بدنه نظام اسلامی ایران را بیمه کرده است زیرا ایمان و وفاداری سپاه به جامعه و مردم در دل مردم قوت گرفته است، به‌طوری‌که قدرت موجود نظام اسلامی ایران ناشی از وجود بااقتدار نیروهای سپاه است.

وی افزود: باقدرت و اتحاد و همدلی فعالیت‌های پژوهشی، علمی و فرهنگی در دانشگاه آزاد اسلامی خورموج انجام خواهیم داد و معتقدیم که از حاشیه‌سازی و حواشی در محیط دانشگاه اجتناب شود.

معصومی یادآور شد: دانشگاه آزاد اسلامی مردمی و غیرسیاسی است و برای رسیدن به اهداف نیازمند به حمایت نهادهای همچون سپاه‌ داریم.

وی افزود: بخش عظیمی از دانشگاه‌ها به خاطر رقابتی ناسالم آموزش محور بودن خود را از دست دادند و ما امیدواریم بتوانیم با استفاده از ظرفیت‌های خوبی که در بعد هیات علمی واحد خورموج دارند بتوانیم جایگاه پژوهش با استفاده از پتانسیل‌های منطقه‌ای ارتقا دهیم.

.

معصومی اضافه کرد: می‌توان با ایجاد هماهنگی و ارتباط با صنایع و خدمات ذی‌ربط جهت جذب پروژه‌های تحقیقاتی آن‌ها و فراهم نمودن مقدمات عقد قراردادهای تحقیقاتی و ایجاد تسهیلات لازم در این زمینه اقدام نماییم.

وی افزود: با تبلیغات‌های ضد فرهنگی دشمنان متأسفانه امروز امید در بین دانشجویان کاهش پیداکرده که باید تلاش کرد تا امید به آینده را بین جوانان تبیین کنیم.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی خورموج گفت: نهالی متناسب با کارآفرینی در دانشگاه بکاریم تا دانشجو بلافاصله پس از پایان تحصیلات جذب بازار کار شود.

وی افزود: ما سعی می‌کنیم رشته‌ها را که مبتنی بر نیاز شهرستان دشتی است در دانشگاه آزاد اسلامی واحد خورموج راه اندازی کنیم.

202

کد خبر: 956390

وب گردی

وب گردی